The Economist - The Economist

Vikipeedia, Vaba Entsüklopeedia

Pin
Send
Share
Send

The Economist
The Economist Logo.svg
Kaane
8. septembri 2001. aasta väljaande kaanepilt[nb 1]
TüüpNädalaleht[1][2]
Vormindus
Omanik (ud)The Economist Group
Asutaja (d)James Wilson
ToimetajaZanny Minton Beddoes
Toimetaja asetäitjaTom Standage
AsutatudSeptember 1843; 177 aastat tagasi (1843-09)
Poliitiline ühtlustamineMajanduslik liberalism[3][4]
Sotsiaalliberalism[3][4]
Radikaalne tsentrismi[5][6]
Peakorter1–11 John Adam Street
Westminster, London, Inglismaa
Tiraaž909 476 (trükk)
748 459 (digitaalne)
1,6 miljonit (kokku) (juuli – detsembri 2019 seisuga[7])
ISSN0013-0613
Veebisaitmajandusteadlane.com

The Economist on rahvusvaheline nädalaleht sisse trükitud ajakirja formaat ja avaldatud digitaalselt mis keskendub päevakajalised asjad, rahvusvaheline äri, poliitika ja tehnoloogia. Asub aastal London, Inglismaa, ajalehe omanik on The Economist Group, mille peatoimetused asuvad Ameerika Ühendriikides, samuti Mandri-Euroopa, Aasia ja Aafrika suurlinnades Lähis-Ida. 2015. aasta augustis Pearson müüs oma 50-protsendilise osaluse ajalehes itaallasele Agnelli perekondinvesteerimisfirma, Exor, jaoks £469 miljonit (USA dollarit531 miljonit) ja paber omandas ülejäänud aktsiad tagasi 182 miljoni naela (206 miljoni dollari) eest. Aastal 2019 oli nende keskmine ülemaailmne trükiarv üle 909 476, samas kui nende digitaalne kohalolek ulatub üle 1,6 miljoni. Nende sotsiaalmeedia platvormidel jõuab see 2016. aasta seisuga 35 miljoni publikuni. Ajaleht keskendub silmapaistvalt andmeajakirjandus ja analüüs läbi algne aruandlus, nii kriitika kui ka tunnustuse saamiseks.

Asutatud 1843. aastal The Economist levitas esimest korda Šoti majandusteadlane James Wilson koguda toetust brittide kaotamiseks Maisi seadused (1815–46), süsteem imporditariifid. Aja jooksul laienes ajalehe kajastus veelgi poliitökonoomia ning hakkasid lõpuks kirjutama artikleid, mis käsitlevad praeguseid sündmusi, rahandust, kaubandust ja Suurbritannia poliitikat. Kogu 20. sajandi keskpaigast kuni lõpuni laiendas see oluliselt oma paigutust ja vormingut, lisades arvamusveerge, eriaruandeid, poliitilised koomiksid, lugeja kirjad, kaanelood, kunstikriitika, raamatuarvustused ja tehnoloogiafunktsioonid. Paber on selle järgi sageli äratuntav tuletõrjeauto-punane nimesilt ja illustreeritud, aktuaalsed kaaned. Üksikud artiklid on kirjutatud anonüümselt koos pole rida, et leht saaks rääkida ühise häälena. Paberit täiendab õe elustiiliajakiri 1843ning mitmesuguseid taskuhäälingusaateid, filme ja raamatuid.

The toimetuse seisukoht The Economist pöörleb peamiselt ümber klassikaline, sotsiaalneja eriti majanduslik liberaalsus. Alates asutamisest on ta toetanud radikaalne tsentralism, soosides poliitikat ja valitsusi, kes säilitavad tsentristlik poliitika. Ajaleht on tavaliselt meister neoliberalism, eriti vabaturud, vabakaubandus, vaba sisseränne, dereguleerimineja globaliseerumine. Vaatamata väljendunud toimetuse hoiakule peetakse seda vähe erapoolikust teatamine, range faktide kontrollimine ja range koopia redigeerimine.[8][9] Selle ulatuslik kasutamine sõnamäng, tellimus hinnad ja tüüpiline kajastuse sügavus on seostanud paberit suure sissetulekuga ja haritud lugejaskonnaga, tuues nii positiivse kui ka negatiivse varjundi Läänemaailm.[10][11] Sellega seoses väidab ta, et tal on mõjukate ärijuhtide ja poliitikakujundajad.

Ajalugu

The Economist asutas Briti ärimees ja pankur James Wilson 1843. aastal edendada Maisi seadused, imporditariifide süsteem.[12] A prospekt ajalehe jaoks alates 5. augustist 1843 loetleti kolmteist leviala, millele toimetajad soovisid, et väljaanne keskenduks:[13]

Šoti majandusteadlane James Wilson asutas ajalehe, et "osaleda luure vahelises tõsises võistluses". Selle esimene number ilmus 2. septembril 1843 a tabel ajaleht enne üleminekut a täiuslikult seotud iganädalane paber 1971. aastal.
  1. Originaal juhtivad artiklid, milles vabakaubanduse põhimõtteid rakendatakse kõige jäigamalt kõigil päeva olulistel küsimustel.
  2. Artiklid, mis käsitlevad mõnda praktilist, kaubanduslikku, põllumajanduslikku või välismaist huvi pakkuvat teemat, näiteks välislepingud.
  3. Artikkel põhiprintsiipidest poliitökonoomia, mida rakendatakse praktiliste kogemuste osas, hõlmates hindade, palga, üüri, vahetuse, tulude ja maksudega seotud seadusi.
  4. Parlamentaarne aruanded, keskendudes eriti kaubandusele, põllumajandusele ja vabakaubandusele.
  5. Vabakaubandust propageerivate rahvaliikumiste aruanded ja aruanded.
  6. Üldised uudised Püha Jamesi kohus, Metropolis, Provintsid, Šotimaal ja Iirimaal.
  7. Kaubandusalased teemad nagu maksureeglite muutused, turgude olukord ja väljavaated, import ja eksport, välisuudised, tootmispiirkondade olukord, teated olulistest uutest mehaanilistest täiustustest, laevandusuudised, rahaturg ja raudteede areng ja riigiettevõtted.
  8. Põllumajanduse teemad, sealhulgas geoloogia ja keemia; teated uutest ja täiustatud rakendab, põllukultuuride seis, turud, hinnad, välisturud ja inglise rahaks ümberarvestatud hinnad; aeg-ajalt üksikasjalikult Belgias, Šveitsis ja teistes hästi haritud riikides elluviidud plaanid.
  9. Koloniaalne ja välismaised teemad, sealhulgas kaubandus, tootmine, poliitilised ja eelarvemuudatused ning muud küsimused, sealhulgas ekspositsioonid piirangute ja kaitse pahedest ning vaba vahekorra ja kaubanduse eelistest.
  10. Seaduse aruanded piirduvad peamiselt kaubanduse, tootmise ja põllumajanduse jaoks oluliste valdkondadega.
  11. Raamatud, mis piirduvad peamiselt, kuid mitte ainult, kaubanduse, tootmise ja põllumajandusega ning sisaldavad kõiki traktaate poliitökonoomia, rahanduse või maksustamise kohta.
  12. Reklaam väljaanne, nädala hindade ja statistikaga.
  13. Kirjavahetus ja järelepärimised ajalehe lugejate käest.

Wilson kirjeldas seda kui osalemist "tõsises võitluses intelligentsuse vahel, mis surub edasi, ja vääritu, argliku teadmatuse vahel, mis takistab meie arengut" - see fraas ilmub endiselt selle pealkirjas väljaande missioonina.[14] Seda on pikka aega austatud kui "üht kõige pädevamat ja peenemat läänelikku avalike suhete väljaannet".[15] Seda tsiteeris Karl Marx oma sotsialistliku teooria sõnastuses, sest Marx tundis, et väljaanne sümboliseerib kodanluse huve.[16] Ta kirjutas: "London Majandusteadlane, Euroopa rahandusaristokraatia organ, kirjeldas kõige silmatorkavamalt selle klassi suhtumist. "[17] 1915. aastal revolutsiooniline Vladimir Lenin viidatud The Economist kui "ajakiri, mis räägib Suurbritannia miljonäride eest".[18] Lisaks väitis Lenin seda The Economist oli kodanlik-patsifistlik seisukoht ja toetas hirmust rahu revolutsioon.[19]

Ajakirjanike ja avaliku poliitika juhtide kogu aadressil The Economist2019. aasta India tippkohtumine.

1920. aastal kasvas lehe tiraaž 6170-ni. 1934. aastal tehti see esimene suurem ümberkujundamine. Praegune tuletõrjeauto punane nimesildi lõi Reynolds Stone aastal 1959.[20] 1971. aastal The Economist muutis oma tabelivorming sisse a ajakirja stiilis täiuslikult köidetud vormindamine.[21] 2012. aasta jaanuaris The Economist käivitas uue iganädalase osa, mis on pühendatud ainult Hiinale, mis on esimene uus riigisektsioon pärast selle loomist USA-s 1942. aastal.[22]

1991. aastal James Fallows vaidles sisse Washington Post seda The Economist kasutas toimetuse ridu, mis olid vastuolus nende väidetavalt esile tõstetud uudislugudega.[23] 1999. aastal Andrew Sullivan kaebas sisse Uus Vabariik et ta kasutab "turundusgeeniust"[24] korvata puudused esialgses aruandluses, mille tulemuseks on "omamoodi Lugeja kokkuvõte"[25] Ameerika ettevõtete eliidi jaoks.[25][26] Eestkostja kirjutas, et "selle kirjutajad näevad harva poliitilist või majanduslikku probleemi, mida ei saa lahendada usaldusväärse kolmekaardilise erastamise, dereguleerimise ja liberaliseerimise trikiga".[27]

Aastal 2005 Chicago Tribune nimetas selle parimaks ingliskeelseks paberiks, märkides oma tugevust rahvusvahelises aruandluses, kus ta ei tunne end liigutatuna "katta kauget maad ainult katkematu katastroofi ajal" ja et see hoiab müüri aruandluse ja konservatiivsema juhtkirja poliitika vahel.[28] 2008. aastal Jon Meacham, endine toimetaja Newsweek ja enesekirjeldatud "fänn", kritiseeritud The Economists keskenduda analüüsile üle algse aruandluse.[29] 2012. aastal The Economist oli süüdistatakse häkkimises õigluse arvutisse Mohammed Nizamul Huq selle Bangladesh Riigikohus, mille tulemusel ta tagasi astus Rahvusvaheline kuritegude kohus.[30][31] 2015. aasta augustis Pearson müüs oma 50% -lise ajalehes osaluse itaallasele Agnelli perekondinvesteerimisfirma, Exor, jaoks £469 miljonit (USA dollarit531 miljonit) ja paber omandas ülejäänud aktsiad tagasi 182 miljoni naela (206 miljoni dollari) eest.[32][33]

Organisatsioon

Aktsionärid

Westminsteri linnSmithson Plaza, endise nimega The Economist Building,[34][35][36][37] teenis ajalehe peakorterina kuni 2017. aastani Püha Jamesi tänav.

Pearson plc kaudu omas 50% osalust Financial Times Limited augustini 2015. Sel ajal müüs Pearson oma osa Economistist. The Agnelli perekonds Exor maksis 287 miljonit naela oma osaluse suurendamiseks 4,7% -lt 43,4% -le, samas kui Economist maksis 182 miljonit naela 5,04 miljoni aktsia jäägi eest, mis jagatakse praegustele aktsionäridele.[33] Lisaks Agnelli perekonnale kuuluvad ettevõtte väiksemad aktsionärid Cadbury, Rothschild (21%), Schroder, Layton perekondlikud huvid, samuti mitmed töötajad ja endised töötajad.[33][38] A hoolekogu määrab ametlikult toimetaja, keda ei saa ilma selle loata eemaldada. The Economist Newspaper Limited on ettevõtte 100% -line tütarettevõte The Economist Group. Härra Evelyn Robert de Rothschild oli ettevõtte esimees aastatel 1972–1989.

Kuigi The Economist on ülemaailmse rõhuasetuse ja ulatusega, umbes kaks kolmandikku 75-st ajakirjaniku ajakirjanikust asuvad Londonis Westminster.[39] Poolte kõigi abonentide tõttu, kes pärinevad Ühendriigid, The Economist on peamised toimetused ja olulised toimingud 2005 New Yorgi linn, Los Angeles, Chicagoja Washington DC.[40][41]

Toimetaja

Zanny Minton Beddoes nimetati 2015. aastal toimetajaks, liitudes esimest korda arenevatel turgudel korrespondent 1994. aastal.

The peatoimetaja, üldiselt tuntud lihtsalt kui "toimetaja", The Economist on kohustatud välja töötama ajalehe toimetuspoliitikat ja jälgima ettevõtte tegevust. Alates selle asutamisest 1843. aastal on toimetajad olnud:

Toon ja hääl

Ehkki sellel on palju üksikuid veerge, tagab ajaleht traditsiooni ja praeguse tava kohaselt lehtedel ühtlase hääle, mida aitab kirjanike anonüümsus,[48] justkui oleks enamik artikleid kirjutanud üks autor, mille puhul võib arvata, et see kujutab endast kuiva, alahinnatud vaimukust ja täpset keelekasutust.[49][50] The Economist'Majanduse käsitlus eeldab klassikalise majanduse põhimõistete töötavat tundmist. Näiteks ei selgita selliseid termineid nagu nähtamatu käsi, makromajandusvõi nõudluse kõverja võib selle teooria selgitamiseks võtta vaid kuus või seitse sõna suhteline eelis. Majandust käsitlevad artiklid ei eelda lugeja ametlikku koolitust ja nende eesmärk on olla haritud võhikule kättesaadav. Tavaliselt ei tõlgita see prantsuse (ja saksa) lühikesi tsitaate ega fraase. See kirjeldab tõepoolest isegi tuntud üksuste äri või olemust, kirjutades näiteks "Goldman Sachs, investeerimispank ".[51] The Economist on tuntud oma laialdase kasutamise tõttu sõnamäng, sealhulgas sõnamängud, vihjed ja metafoorid, samuti alliteratsioon ja assonants, eriti selle pealkirjades ja pealdistes. See võib muuta selle raskesti mõistetavaks neile, kes ei ole inglise keeles.[52]

The Economist on traditsiooniliselt ja ajalooliselt jätkuvalt viidanud endale kui "ajaleht",[2][53][54] mitte "uudisteajakiri"enamasti kosmeetilise ülemineku tõttu tabel kuni täiuslikult köitev vorming ja selle üldine keskendumine päevakajalised asjad erinevalt erialaainetest.[55][1] see on juriidiliselt liigitatakse Suurbritannias ajaleheks ja USA.[56][57][58] Enamik andmebaase ja antoloogiad kataloogi nädalaleht ajakirja- või ajakirjaformaadis trükituna.[59] The Economist eristab ja vastandab end ajalehena nende õe elustiili ajakirjale, 1843, mis teeb sama omakorda. Toimetaja Zanny Minton Bedoes täpsustas 2016. aastal vahet: "me nimetame seda ajaleheks, kuna see asutati 1843. aastal 173 aastat tagasi, [kui] kõiki [täiuslikult köidetud väljaandeid] nimetati ajalehtedeks".[60]

Toimetuse anonüümsus

Majandusteadlane artikleid tavaliselt ei ole bylines, avaldades anonüümselt oma tööd.

Artiklid võtavad sageli kindla toimetuse seisukoha ega kanna peaaegu kunagi byline. Väljaandesse pole trükitud isegi toimetaja nime. See on pikaajaline traditsioon, et toimetaja ainus allkirjastatud artikkel ametiajal kirjutatakse ametist lahkumise korral. Tüki autor on nimetatud teatud tingimustel: kui märkimisväärseid isikuid kutsutakse üles arvamusi avaldama; kui ajakirjanikud The Economist koostada eriaruandeid (varem tuntud kui uuringud); Aasta ülevaates eriväljaanne; ja tuua esile potentsiaal huvide konflikt raamatuarvustuse üle. Nimed The Economist toimetajad ja korrespondendid võivad asuda veebisaidi meediakataloogide lehtedel.[61] Veebipäevikutükid allkirjastatakse kirjaniku initsiaalidega ja trükiste lugude autoritel on lubatud märkida nende autoriõigus isiklikelt veebisaitidelt.[62] "See lähenemine ei ole ilma vigadeta (meil on näiteks neli töötajat initsiaalidega" J. P. "), kuid see on meie arvates parim kompromiss täieliku anonüümsuse ja täielike ridade vahel," kirjutas üks anonüümne kirjanik The Economist.[63] Väljaande kolm anonüümset eetost on aidanud oma unikaalse identiteedi tugevdamisele kaasa tuua kolm toimetuse ja ärivaldkonda: kollektiivne ja järjekindel hääl, andekate ja uudistetoimetuste juhtimine ning brändi tugevus ja selgus.[64]

Toimetuse sõnul on see vajalik, kuna "kollektiivne hääl ja isiksus loevad rohkem kui üksikute ajakirjanike identiteet"[65] ja peegeldab "ühistegevust".[66] Enamikus artiklites nimetavad autorid ennast kui "teie korrespondenti" või "seda arvustajat". Pealkirjaga arvamusveergude kirjutajad kipuvad viitama endale pealkirja järgi (seega võib veerus "Lexington" olev lause lugeda "Lexingtoni teavitati ...").

Ameerika autor ja kauaaegne lugeja Michael Lewis kritiseeris 1991. aastal lehe toimetuse anonüümsust, nimetades seda vahendiks, mis varjab artikleid kirjutavate noorte ja kogenematust.[23][67] Kuigi üksikud artiklid on kirjutatud anonüümselt, pole saladust selle üle, kes on need kirjanikud, nagu nad on loetletud The Economists veebisait, kus on ka kokkuvõtted nende karjäärist ja akadeemilisest kvalifikatsioonist.[68] Hiljem, 2009. aastal, hõlmas Lewis mitut Majandusteadlane artikleid tema antoloogia umbes 2008. aasta finantskriis, Paanika: kaasaegse rahalise hullumeelsuse lugu.[69]

John Ralston Saul kirjeldab The Economist kui "... [ajaleht], mis peidab oma artikleid kirjutavate ajakirjanike nimesid, et tekitada illusioon, et nad levitavad pigem huvitamatut tõde kui arvamust. See reformimiseelset katoliiklust meenutav müügitehnika ei ole üllatav väljaanne, mille nimi on sotsiaalteaduse järgi antud kõige metsikumatele oletustele ja väljamõeldud faktidele, mis esitatakse paratamatuse ja täpsuse varjus. See, et ettevõtte juhtkonna piibel näitab, kuivõrd saadud tarkus on juhtimistsivilisatsiooni igapäevane leib. "[70]

Funktsioonid

Virn Majandusteadlane paberid, tellitud ilmumiskuupäeva, 2020 järgi.

The Economist'Peamine fookus on maailmasündmustel, poliitikal ja ettevõtlusel, kuid sellel on regulaarselt ka teaduse ja tehnoloogia ning raamatute ja kunsti alaseid jaotisi. Ligikaudu iga kahe nädala tagant sisaldab väljaanne põhjalikku eriaruannet (mida varem kutsuti uuringud) antud teemal.[71] Viis peamist kategooriat on riigid ja piirkonnad, ettevõtlus, rahandus ja majandus, teadus ja tehnoloogia. Ajaleht ilmub ajakirjanduses neljapäeviti kell 18–19 GMT ja on järgmisel päeval saadaval paljudes riikides ajalehekioskites. Seda trükitakse seitsmes kohas üle maailma.

Alates 2007. aasta juulist on neljapäeviti Londoni aja järgi kell 21.00 saadaval ka paberi täielik heliväljaanne.[72] Rakenduse heliversioon The Economist toodab tootmisettevõte Rääkimisprobleemid. Ettevõte salvestab ajalehe täisteksti aastal MP3 vormingus, kaasa arvatud Ühendkuningriigi väljaande lisalehed. Iganädalane 130 MB allalaadimine on tellijatele tasuta ja mittetellijatele tasuline. Väljaande kirjutajad võtavad kasutusele tiheda stiili, mis püüab maksimaalselt teavet mahutada piiratud ruumi.[73] David G. Bradley, väljaandja Atlandi ookeankirjeldas valemit kui "järjepidevat, tihedas ja kaasahaaravas proosas väljendatud järjepidevat maailmavaadet".[74]

Kirjad

The Economist saab sageli lugejaskonna kirju vastusena eelmise nädala väljaandele. Ehkki teatavasti on kirjas vanemate ärimeeste, poliitikute, suursaadikute ja pressiesindajate kirju, sisaldab leht ka tavapäraste lugejate kirju. Kaalutakse kõigi poolt hästi kirjutatud või vaimukaid vastuseid ning vastuolulised probleemid tekitavad sageli kirju. Näiteks uuring ettevõtete sotsiaalse vastutuse, avaldatud 2005. aasta jaanuaris, koostasid peamiselt kriitilisi kirju Oxfam, Maailma toiduprogramm, ÜRO ülemaailmne kokkulepe, juhatuse esimees BT Grupp, endine direktor Kest ja Suurbritannia Direktorite instituut.[75]

Mõtete mitmekesisuse edendamiseks The Economist avaldab regulaarselt kirju, mis kritiseerivad avalikult lehe artikleid ja hoiakut. Pärast The Economist esitas kriitika Amnesty International 24. märtsi 2007. aasta väljaandes, tema kirjalehel oli Amnesty vastus ning mitmed muud organisatsiooni toetavad kirjad, sealhulgas üks ÜRO inimõiguste komisjon.[76] Selliste režiimide nagu Singapuri valitsus ametnike vastulaused trükitakse regulaarselt, et need vastaksid kohalikele vastusõigus seadusi, ilma et see kahjustaks toimetuse sõltumatust.[77]

Dokumendis avaldatud kirjad on tavaliselt 150–200 sõna pikad ja neil oli nüüdseks lõpetatud tervitus „Sir” aastatel 1843–2015. Viimasel aastal nimetati Zanny Minton Beddoes, esimene naistoimetaja, tervitus lükati tagasi; kirjad pole sellest ajast peale tervitanud. Enne protseduuri muutmist avaldati kõik vastused veebiartiklitele tavaliselt postkastis.

Veerud

A poliitiline koomiks avaldas ajaleht 2010. aasta novembris, kujutades 2010. aasta Euroopa riigivõlakriis.

Väljaandes on mitu arvamusveergu, mille nimed kajastavad nende teemat:

  • Kapsas (Tehnoloogia): nimetatud leiutaja jaoks Charles Babbage, see veerg loodi 2010. aasta märtsis ja keskendub erinevatele tehnoloogiaga seotud küsimustele.
  • Bagehot (Suurbritannia): nime saanud Walter Bagehot (/ˈbæət/), 19. sajandi Briti põhiseaduse ekspert ja raamatu varajane toimetaja The Economist. Alates aprillist 2017 on selle kirjutanud Adrian Wooldridge, kellel see õnnestus David Rennie.[78][79]
  • Banyan (Aasia): nime saanud banyan See veerg loodi 2009. aasta aprillis ja keskendub erinevatele probleemidele kogu Aasia mandril ning selle on kirjutanud Dominic Ziegler.
  • Baobab (Aafrika ja Lähis-Ida): nimetatud baobab See veerg loodi 2010. aasta juulis ja keskendub erinevatele probleemidele kogu Aafrika mandril.
  • Bartleby (Töö ja juhtimine): nime saanud nimitegelane aasta Herman Melville novell, see veerg loodi mais 2018. Selle on kirjutanud Philip Coggan.
  • Tere (Ladina-Ameerika): nimetatud Andrés Bello, Venezuela diplomaat, luuletaja, seadusandja ja filosoof, kes elas ja töötas Tšiilis.[80] Veerg loodi 2014. aasta jaanuaris ja selle on kirjutanud Michael Reid.
  • Buttonwood (Rahandus): nime saanud nööppuust puu kus varakult Wall Street kauplejad kogunesid. Kuni 2006. aasta septembrini oli see saadaval ainult veebiveergudena, kuid nüüd on see lisatud trükiväljaandesse. Alates 2018. aastast on selle kirjutanud Philip Coggani järeltulija John O'Sullivan.[81]
  • Chaguan (Hiina): nimetatud Chaguanile, Hiina traditsioonilistele Hiina teemajadele Chengdu, see veerg loodi 13. septembril 2018.[82]
  • Karl Suur (Euroopa): nimetatud Karl Suur, Keiser Frangi impeerium. Selle on kirjutanud Jeremy Cliffe[83] ja varem kirjutasid selle David Rennie (2007–2010) ja Anton La Guardia[84] (2010–2014).
  • Erasmus (Religioon ja avalik kord) - saanud nime hollandlaste järgi Kristlik humanist Erasmus.
  • Mänguteooria (Sport): nime saanud teadus tulemuste ennustamiseks teatud olukorras keskendub see veerg "spordi eriala ja alaealisele" ning "meie mängitavate ja vaadatavate mängude poliitikale, majandusele, teadusele ja statistikale".
  • Johnson (keel): nime saanud Samuel Johnson, see veerg naasis 2016. aastal väljaandele ja hõlmab keelt. Selle on kirjutanud Robert Lane Greene.
  • Lexington (Ameerika Ühendriigid): nimetatud Lexington, Massachusetts, alguse sait Ameerika revolutsiooniline sõda. Juunist 2010 kuni maini 2012 kirjutas selle Peter David, kuni surmani autoõnnetuses.[85]
  • Prospero (Raamatud ja kunst): nime saanud päritolu tegelaskuju järgi William Shakespeare'i oma mängima Tempest, selles veerus vaadatakse läbi raamatud ja keskendutakse kunstiga seotud küsimustele.
  • Schumpeter (Äri): nimetatud majandusteadlase jaoks Joseph Schumpeter, see veerg loodi 2009. aasta septembris ja selle on kirjutanud Patrick Foulis.
  • Tasuta vahetus (Majandus): veergu asendas üldine majandusteaduste veerg, mis põhineb sageli akadeemilistel uuringutel Majanduse fookus jaanuaris 2012
  • Nekroloog (hiljutine surm): Alates 1997. aastast on selle kirjutanud Ann Wroe.[86]

TQ

Iga kolme kuu tagant The Economist avaldab a tehnoloogiaaruanne helistas Tehnoloogia kvartalite kaupavõi lihtsalt TQ, eriosa, mis keskendub teaduse ja tehnoloogia hiljutistele suundumustele ja arengutele.[87][88] Funktsioon põimub teadaolevalt ka "majandusküsimustes tehnoloogiaga".[89] The TQ kannab sageli teemat, näiteks kvantarvutus või pilvemäluja koondab artiklite valiku ühise teema ümber.[90][91]

1843

2007. aasta septembris The Economist ajaleht käivitas õe elustiili ajakiri pealkirja all Arukas elu nagu kvartaliväljaanne. Inguaratsioonil esitati arve "kunsti, stiili, toidu, veini, autode, reisimise ja muu päikese all, kui see on huvitav".[92] Ajakiri keskendub programmi "teadmiste ja prognooside" analüüsimisele luksusmaastik" üle maailma.[93] Ligikaudu kümme aastat hiljem, 2016. aasta märtsis ajalehe emaettevõte muutis elustiili ajakirja uueks kaubamärgiks 1843, ajalehe asutamisaasta auks. Sellest ajast alates on see püsinud kuus numbrit aastas ja kannab motot "Erakorralise maailma lood".[92] Erinevalt The Economist, ilmuvad autori nimed nende artiklite kõrval 1843.[94]

1843 sisaldab kaastööd kasutajalt Majandusteadlane ajakirjanikud, samuti kirjanikud üle kogu maailma ja fotograafia tellisid iga numbri. Seda peetakse turukonkurendiks Wall Street Journals WSJ. ja Financial Times' FT ajakiri.[95] Alates 2016. aasta märtsi taaskäivitamisest on seda toimetanud Rosie Blau, endine korrespondent The Economist.[96]

Maailm ees

Paber koostab ka kaks iga-aastast ülevaadet ja predikatiivseid aruandeid pealkirjaga Maailm [aastal] ja Maailm, kui [aasta] nende osana Maailm ees frantsiis.[97] Mõlemas aspektis avaldab ajaleht ülevaate sotsiaalsetest, kultuurilistest, majanduslikest ja poliitilistest sündmustest, mis on aasta kujundanud ja mõjutavad ka edaspidi lähitulevikku. Teemat kirjeldas Ameerika mõttekoda Brookingsi institutsioon kui "The Economistiga-aastane [150-leheküljeline] õppus aastal prognoosimine."[98]

Urdu-keelne versioon Maailm [aastal] koostöös The Economist levitab Jangi rühm Pakistanis.[99]

Raamatud

Seeria Majandusteadlane tehnilised juhendid, 2020

Lisaks oma ajalehe väljaandmisele elustiili ajakirija erifunktsioonid, The Economist toodab ka raamatuid, mille teemad kattuvad oma ajalehe omaga. Nädalaleht avaldab ka sarja tehnilised juhendid (või juhendeid) selle haruna selgitav ajakirjandus. Mõned neist raamatutest on artiklite ja veergude kogumid, mida paber toodab.[100] Sageli kirjutavad ajalehe kolumnistid tehnilisi käsiraamatuid oma asjatundlikkuse teemal; näiteks, Philip Coggan, finantskorrespondent, autor The Economist Guide to Hedge Funds (2011).[101]

Lisaks avaldatakse selles artiklis raamatuarvustused igas numbris koos suure kollektiivse ülevaatega oma aasta lõpu (puhkuse) numbris - avaldatud kui "The Economistaasta raamatud ".[102] Paberil on oma majasisene stiiliraamat selle asemel, et järgida valdkonnaülest kirjutamisstiili malli.[103] Kõik Majandusteadlane järgnevad kirjutised ja väljaanded The Economist Style Guide, erinevates väljaannetes.[104][105]

Kirjutamisvõistlused

The Economist sponsoreerib lugejate jaoks terve aasta jooksul laia valikut kirjutamisvõistlusi ja hindu. 1999. aastal The Economist korraldas ülemaailmse futuristide kirjutamise konkursi, Maailm 2050. aastal. Kaastoetaja Hollandi kuninglik / kest, võistlus hõlmas esimest auhinda USA dollarit20 000 ja avaldamine aastal The Economist'iga-aastane juhtväljaanne, Maailm aastal.[106] Sel eesmärgil loodud veebisaidi kaudu ja mitmetes Royal Dutch Shelli kontorites kogu maailmas esitati üle 3000 võistlustöö kogu maailmast.[106] Kaasas hindamiskogu Bill Emmott, Esther Dyson, Härra Mark Moody-Stuartja Matt Ridley.[107]

2019. aasta suvel käivitasid nad kirjutamiskonkursi Avatud tulevik koos noorte essee kirjutamise viipega kliimamuutus.[108] Selle konkursi ajal võttis dokument vastu kunstlikult intelligentsed arvuti kirjutamise programm.[109]

Andmeajakirjandus

Paber käivitas suure andmeajakirjandus platvorm 2015. aastal.

Juuresolekul andmeajakirjandus aastal The Economist saab jälgida selle asutamisaastast 1843. Esialgu ilmus nädalalehes ilmuv põhi rahvusvaheline kaubandus joonised ja tabelid.[110][111] Paber sisaldas esmakordselt graafilist mudelit 1847. aastal koos a mullitabel detailimine Väärismetallidja selle esimene epistolaarne diagramm lisati oma 1854. aasta väljaandesse, kaardistades koolera levik.[110] Andmepõhiste artiklite varajane kasutuselevõtt oli hinnanguliselt "100 aastat enne valdkonna tänapäevane tekkimine" kõrval Data Journalism.com.[111] Selle üleminek aastast tabel kuni ajakiri-stiili vormindamine viis kõigepealt värviliste graafikute kasutamiseni tuletõrjeauto-punane 1980ndatel ja siis 2001. aastal temaatiliseks siniseks.[110] The Majandusteadlane ütlesid 2000-ndate aastate jooksul oma lugejatele, et lehe toimetajad olid "välja töötanud maitse andmepõhiste lugude järele".[110] Alates 2000. aastate lõpust hakkasid nad avaldama üha rohkem artikleid, mis keskendusid ainult edetabelitele, millest mõnda hakati avaldama iga päev.[110] Päevakaartidele järgneb tavaliselt lühike, 300-sõnaline selgitus. 2009. aasta septembris The Economist käivitas a Twitter nende Andmemeeskonna konto.[112]

2015. aastal moodustas nädalaleht spetsiaalse 12-liikmelise meeskonna andmeanalüütikud, disainerid ja ajakirjanikud, et juhtida kogu oma ettevõtet andmete ajakirjanduse valdkonnas.[113] Andmete kogumise läbipaistvuse tagamiseks The Economist peab ettevõtte GitHub kõigi nende mudelite ja tarkvara avalikuks avaldamiseks.[114] 2018. aasta oktoobris tutvustasid nad oma funktsiooni "Graafiline detail" nii trükistes kui ka digitaalsetes väljaannetes.[114] Funktsioon Graafiline detail sisaldab edasi peamiselt graafikuid, kaarte ja infograafika.[115]

The EconomistData Team võitis 2020. aastal Sigma andmeajakirjanduse auhinna parimatele noortele ajakirjanikele.[116] 2015. aastal jäid nad infograafika kirjeldamiseks kolmandale kohale Iisraeli koalitsioonivõrgustikud aasta ajakirjandusauhindade jagamisel Ülemaailmne toimetajate võrk.[117]

Indeksid

Ajalooliselt on väljaanne säilitanud ka osa majandusstatistika, näiteks tööhõive näitajad, majanduskasv ja intressimäärad. Leiti, et neid statistilisi väljaandeid peetakse Briti ühiskonnas autoriteetseteks ja otsustavateks.[118] The Economist avaldab ka erinevaid positsioonide otsimise edetabeleid ärikoolid ja bakalaureuseõppe ülikoolid vastavalt omavahel. 2015. aastal avaldasid nad oma esimese USA ülikoolide edetabeli, keskendudes võrreldavatele majanduslikele eelistele. Nende andmed paremusjärjestuse kohta pärinevad USA haridusministeerium ja arvutatakse keskmise sissetuleku funktsioonina regressioonanalüüs.[119] Teiste seas kõige tuntumad andmete indeksid iganädalased väljaanded on:

Arvamused

Toimetuse seisukoht The Economist pöörleb peamiselt ümber klassikaline, sotsiaalneja eriti majanduslik liberaalsus. Alates asutamisest on ta toetanud radikaalne tsentralism, soosides poliitikat ja valitsusi, kes säilitavad tsentristlik poliitika. Ajaleht on tavaliselt meister neoliberalism, eriti vabaturud, vabakaubandus, vaba sisseränne, dereguleerimineja globaliseerumine.[122] Kui ajaleht asutati, siis see termin ökonoomsus tähistas seda, mida tänapäeval nimetataks "majanduslikuks liberalismiks". Aktivist ja ajakirjanik George Monbiot on kirjeldanud seda kui neoliberaalset, aktsepteerides aeg-ajalt ka Keynesi majandus kui seda peetakse mõistlikumaks.[123] Iganädalane soosib a süsiniku maks kaklema Globaalne soojenemine.[124] Ühe endise toimetaja Bill Emmoti sõnul on " Majandusteadlane'filosoofia on alati olnud liberaalne, mitte konservatiivne ".[125]

Šoti majandusteadlane Adam Smith (paremal) ja filosoof David Hume (vasakul) esindavad ajalehe põhitõdesid laissez-faire poliitika, isemajandamine, protektsionismivastane võitlus ja vabakaubandus.

Üksikute kaastöötajate seisukohad on erinevad. The Economist soosib toetust läbi keskpangad, pankade ja muude oluliste korporatsioonide esindajad. Selle põhimõtte saab palju piiratumal kujul tagasi tuua Walter Bagehot, kolmanda toimetaja The Economist, kes väitis, et Inglise Pank peaks toetama raskustesse sattunud suuri panku. Karl Marx loetakse The Economist rahanduse aristokraatia "Euroopa organ".[126] Ajaleht on toetanud ka liberaalseid eesmärke sotsiaalsetes küsimustes, nagu homoabielude tunnustamine,[127] uimastite legaliseerimine,[128] kritiseerib USA maksumudel,[129] ja näib, et toetab mõnda valitsuse määrust terviseküsimustes, näiteks suitsetamine avalikes kohtades,[130] samuti laste nüpeldamise keelud.[131] The Economist toetab järjekindlalt külalistöötajate programme, vanemate koolivalikja amnestiad[132] ja avaldas kord Jumala "nekroloogi".[133] The Economist on ka pikaajaline relvade juhtimise toetamise rekord.[134]

The Economist on kinnitanud Tööpartei (2005. aastal), Konservatiivne Partei (aastatel 2010 ja 2015),[135][136] ja Liberaaldemokraadid (2017. ja 2019. aastal) üldvalimiste ajal Suurbritannias ja mõlemad Vabariiklane ja Demokraatlik kandidaadid Ameerika Ühendriikides. Economist.com esitab oma seisukoha järgmiselt:

Mida lisaks vabakaubandusele ja vabaturgudele teeb The Economist uskuma? "See on radikaalidele The Economist meeldib end ikkagi kuuluvaks pidada. Äärmuslik keskpunkt on lehe ajalooline positsioon. "See kehtib tänapäeval sama hästi kui Crowther [Geoffrey, Majandusteadlane toimetaja 1938–1956] ütles seda 1955. aastal. The Economist peab end privileegide, uhkuse ja etteaimatavuse vaenlaseks. See on toetanud selliseid konservatiive nagu Ronald Reagan ja Margaret Thatcher. See on toetanud ameeriklasi aastal Vietnam. Kuid see on ka heaks kiitnud Harold Wilson ja Bill Clintonja pooldas erinevaid liberaalseid põhjuseid: surmanuhtluse vastu astumine selle algusest peale, soosides samas karistusreformi ja dekoloniseerimist, samuti - hiljuti - relvakontrolli ja homoabielusid.[20]

2008. aastal The Economist kommenteeris seda Cristina Fernández de Kirchner, oli sel ajal Argentina president "Hoogustavad muutuste lootused, Argentina uus president viib oma riigi majanduslikesse ohtudesse ja sotsiaalsetesse konfliktidesse".[137] The Economist kutsus ka üles Bill Clintoni süüdistus[138] ja pärast Abu Ghraibi piinamine ja vangide väärkohtlemine,[139] eest Donald Rumsfeldtagasiastumine. Küll The Economist toetas algselt programmi USA juhitud invasioon Iraaki, nimetas see operatsiooni hiljem "algusest peale kinni" ja kritiseeris Bushi administratsiooni sõjakäitumise "peaaegu kuritegelikku hooletust", jättes 2007. aastal kindlaks, et lühikese aja jooksul loobumine on vastutustundetu.[140] 175. aastapäeva tähistavas juhtkirjas The Economist kritiseeris liberalismi pooldajaid selle eest, et nad on liiga kaldunud reformi jätkamise asemel poliitilist status quo kaitsma.[141] Dokumendis kutsuti liberaale üles taastama julgeid poliitilisi, majanduslikke ja sotsiaalseid reforme: kaitset vabaturudmaa - ja maksureform Gruusism, avatud sisseränne, mõtle uuesti läbi sotsiaalne leping rohkem rõhku haridusele ja programmi taaselustamisele liberaalne internatsionalism.[141]

Tiraaž

Aastal ajalehtede väljapanek Terved toidud supermarket, mis kujutab Covid-19 pandeemia.

Igaüks The Economist väljaande ametlik kuupäevavahemik on laupäevast järgmise reedeni. The Economist postitab iga nädala uue sisu veebis umbes 2100 neljapäeva õhtul Suurbritannia aja järgi enne ametliku avaldamise kuupäeva.[142] Juulist detsembrini 2019, nende keskmine globaalne trükiarv oli üle 909 476, samas kui nende digitaalne kohalolek ulatub üle 1,6 miljoni.[55] Nädalakeskmiselt võib see paber jõuda kuni 5,1 miljoni lugejani kogu trükises ja digitaalses versioonis.[55] Nende sotsiaalmeedia platvormidel jõuab see 2016. aasta seisuga 35 miljonini.[143]

Aastal 1877 oli väljaande tiraaž 3700 ja 1920. aastal oli see tõusnud 6000-ni. Ringlus kasvas pärast 1945. aastat kiiresti, jõudes 1970. aastaks 100 000-ni.[20] Tiraaži kontrollib Tiraažide revisjonibüroo (ABC). Ligikaudu 30 000-lt 1960. aastal on see 2000. aastaks kasvanud peaaegu miljonini ja 2016. aastaks umbes 1,3 miljonini.[144] Ligikaudu pool kogu müügist (54%) pärineb Euroopa Liidult Ühendriigid müügiga Ühendkuningriik moodustades 14% koguarvust ja mandriosa Euroopa 19%.[40] Ameerika lugejatest teenivad kaks kolmest aastas üle 100 000 dollari. The Economist müüb nii tellimuse alusel kui ka ajalehekioskites enam kui 200 riigis.

The Economist uhkustas kunagi oma piiratud tiraažiga. 1990. aastate alguses kasutas ta loosungit "The Economist - seda pole lugenud miljonid inimesed "." Nii vähesed pole kunagi varem ajakirjanduse ajaloos nii palju lugenud, "kirjutas Geoffrey Crowther, endine toimetaja.[145]

Tsensuur

Lehelt rebiti välja The Economist aastal Hiina tsensuuriosakond Liaoningi provintsiraamatukogu.

Jaotised The Economist autoritaarsete režiimide kritiseerimine eemaldatakse nende riikide võimude poolt sageli paberilt. The Economist - regulaarselt on raskusi Singapuri valitsusparteiga, Rahva Tegutsemispartei, kes oli selle Singapuri kohtus edukalt kohtusse kaevanud laimamine.[146]

Nagu paljud teised väljaanded, The Economist aastal tsenseeritakse India alati, kui see kujutab kaarti Kashmir. India tolliametnikud on templid kinnitanud, et need kaardid pole "õiged ega ehtsad". Mõnikord viivitatakse probleemidega, kuid neid ei peatata ega arestita.[147] 15. juunil 2006 Iraan keelas The Economist kui ta avaldas kaardi, mis märgistas Pärsia laht lihtsalt lahena - valik, mille poliitiline tähtsus tuleneb Pärsia lahe nime vaidlus.[148]

Eraldi vahejuhtumis esitas Saksamaa valitsus Zimbabwe läks kaugemale ja vangistati The Economist's korrespondent seal, Andrew Meldrum. Valitsus esitas talle süüdistuse ebatõe avaldamise põhimääruse rikkumises selle eest, et ta kirjutas, et määruse pooldajad lõid naise pea maha Zimbabwe Aafrika Rahvuslik Liit - Isamaaline Rinne pidu. The pea maha võtmine nõue tühistati[149] ja väidetavalt naise abikaasa poolt fabritseeritud. Hiljem mõisteti korrespondent õigeks, et saada ainult a küüditamine tellimus.

19. augustil 2013 The Economist avalikustas, et Missouri paranduste osakond oli oma 29. juuni 2013. aasta väljaannet tsenseerinud. Osakonna saadetud kirja kohaselt ei lubatud vangidel seda küsimust vastu võtta, kuna "1. see kujutab endast ohtu asutuse julgeolekule või distsipliinile; 2. võib hõlbustada või soodustada kuritegelikku tegevust või 3. võib segada õigusrikkuja rehabilitatsiooni. "[150]

Vaata ka

Märkused

  1. ^ Pealkiri ja selle kujundus on viited raamatule Logo puudub (1999).

Viited

  1. ^ a b "Majandusteadlane on ajaleht, isegi kui see ei näe välja nagu üks". Vaatleja. 2. september 2013. Laaditud 8. aprill 2020.
  2. ^ a b Iber, Patrick (17. detsember 2019). "Maailm, mille majandusteadlane lõi". Uus Vabariik. ISSN 0028-6583. Laaditud 8. aprill 2020.
  3. ^ a b Zevin, Aleksander (20. detsember 2019). "Liberalism laiemalt - kuidas The Economist saab selle õigeks ja tähelepanuväärselt valeks". www.ft.com. Laaditud 11. märts 2020.
  4. ^ a b Mishra, Pankaj. "Liberalism The Economisti sõnul". New Yorker. Laaditud 9. aprill 2020.
  5. ^ "Kas The Economist on vasak- või parempoolne?". The Economist. 2. september 2013. Laaditud 24. aprill 2016.
  6. ^ "Tõeline progressiivsus". The Economist. 13. oktoober 2012. Laaditud 16. oktoober 2016.
  7. ^ "The Economist - Andmed - ABC | Revisjonibüroo". www.abc.org.uk.
  8. ^ Pressman, Matt (20. aprill 2009). "Miks aeg ja Newsweek ei saa kunagi majandusteadlane". Edevuse laat. Laaditud 11. märts 2020.
  9. ^ Juhtimine, Berliini loomekool (1. veebruar 2017). "10 ajakirjandusbrändi, kust leiate tegelikke fakte, mitte alternatiivseid fakte". Forbes. Laaditud 10. märts 2020.
  10. ^ Burnell, Ian (31. jaanuar 2019). "Miks The Economist vahetas kuulsa elitaarse turunduse emotsionaalsete sõnumite vastu?". Trumm. Arhiivitud asukohast originaal 9. augustil 2020. Laaditud 11. märts 2020.
  11. ^ Peters, Jeremy W. (8. august 2010). "Majandusteadlane hoolitseb oma keeruka aia eest". New York Times. ISSN 0362-4331. Laaditud 13. märts 2020.
  12. ^ Maisiseadustest postkastini, MITi pressilogi, 30. jaanuar 2007. Laaditud 11. juuni 2010.
  13. ^ "Prospekt". The Economist. 5. august 1843. Laaditud 27. detsember 2006.
  14. ^ "Arvamus: juhid ja kirjad toimetajale". The Economist. Laaditud 1. mai 2011.
  15. ^ Nathan Leites (1952). "Poliitbüroo lääne silmadega". Maailmapoliitika. 4 (2): 159–185. doi:10.2307/2009044. JSTOR 2009044.(vajalik tellimus)
  16. ^ McLellan, David (1. detsember 1973). Karl Marx: tema elu ja mõte. Springer. ISBN 9781349155149.
  17. ^ Karl Marx, Louis Bonaparte kaheksateistkümnes brumaire, VI (1852)
  18. ^ Zevin, Alex (12. november 2019). Liberalism laiemalt: maailm Economisti sõnul. Verso raamatud. ISBN 978-1-78168-624-9.
  19. ^ "Kodanlikud filantroopid ja revolutsiooniline sotsiaaldemokraatia".
  20. ^ a b c "Meist". The Economist. 18. november 2010. Laaditud 21. september 2016.
  21. ^ Economist, The (6. aprill 2017). "Miks The Economist nimetab end ajaleheks?". Keskmine. Laaditud 11. aprill 2020.
  22. ^ "The Economist käivitas uue Hiina sektsiooni". Aasia meedia ajakiri. Arhiivitud asukohast originaal 1. veebruaril 2012.
  23. ^ a b "Koloniaalhüppe ökonoomika: pseudonoomika ja irvitamine majandusteadlase näol". Washington Post. 16. oktoober 1991. Laaditud 27. aprill 2008.
  24. ^ "Londoni udu". Laaditud 2. september 2014.
  25. ^ a b "Mitte nii räme". Uus Vabariik. London. 14. juuni 1999. Laaditud 27. aprill 2008.
  26. ^ Finkel, Rebecca (juuli 1999). "Uue vabariigi ja majandusteadlase vahel lendavad vastikud piitsad". Meediaelu. Arhiivitud asukohast originaal 7. novembril 2015. Laaditud 27. aprill 2008.
  27. ^ Stern, Stefan (21. august 2005). "Majandusteadlane õitseb naiste intuitsiooni kallal". Eestkostja. London. Laaditud 2. jaanuar 2013.
  28. ^ Meelelahutus: 50 parimat ajakirja, Chicago Tribune, 15. juuni 2006.
  29. ^ "Jon Meacham soovib, et Newsweek sarnaneks rohkem Hayesi esquire'iga". New Yorgi vaatleja. Arhiivitud asukohast originaal 22. mail 2008. Laaditud 27. aprill 2008.
  30. ^ "Vastuolu Dhakas". The Economist. 8. detsember 2012.
  31. ^ "Majandusteadlast süüdistatakse IKT kohtuniku arvuti häkkimises". Washington Post. 9. detsember 2012.[surnud link]
  32. ^ "Pearson laadib majandusteadlasest maha 731 miljonit dollarit". HuffPost. 12. august 2015. Laaditud 15. august 2015.
  33. ^ a b c West, Karl (15. august 2015). "The Economistist saab perekondlik asi". Eestkostja. London. Laaditud 15. august 2015. Pearson, hariduse ja kirjastamise hiiglane, kellel on alates 1928. aastast 50% mittekontrolliv osalus, müüb osaluse 469 miljoni naelsterlingi eest. Tehingust saab suurimaks aktsionäriks Itaalia Agnelli perekond, Fiati autode impeeriumi asutajad
  34. ^ "Smithson Plaza | Kinnisvara | Tishman Speyer". tishmanspeyer.com. Laaditud 30. september 2020.
  35. ^ "Smithson Plaza". smithson-plaza.com. Laaditud 30. september 2020.
  36. ^ "Smithson Plaza - St Jamesi tänav SW1A 1HA | Buildington". www.buildington.co.uk. Laaditud 30. september 2020.
  37. ^ "DSDHA". www.dsdha.co.uk. Laaditud 30. september 2020.
  38. ^ "Agnellis, Rothschildid sulgevad Economisti". POLITICO. 11. august 2015. Laaditud 1. detsember 2018.
  39. ^ Jones, Stephen Hugh (26. veebruar 2006). "Mis siis on" The Economisti "saladus?". Sõltumatu. London. Laaditud 27. aprill 2008.
  40. ^ a b "'Ajakiri Economist võitis Ameerika lugejaid ". NPR. 8. märts 2006. Laaditud 27. detsember 2006.
  41. ^ "The Economisti asukohad Ameerika Ühendriikides". www.economistgroup.com. Arhiivitud asukohast originaal 10. aprillil 2020. Laaditud 10. märts 2020.
  42. ^ The Rahvusliku eluloo lühike sõnastik teeb temast toimetaja assistendi 1858–1860
  43. ^ Ta oli Wilsoni väimees
  44. ^ Ajakirjanik ja biograaf
  45. ^ Discuz! Team ja Comsenz UI meeskond. "Economist150 周年 (1993) - 经济学 人 资料 库 - ECO 中文 网 - Powered by Discuz! Archiver". Arhiivitud asukohast originaal 22. septembril 2015. Laaditud 29. juuni 2015.
  46. ^ Sweney, Mark (9. detsember 2014). "John Micklethwait lahkub Economistist Bloomberg Newsiga liitumiseks". Eestkostja.
  47. ^ "Zanny Minton Beddoes". Maailma Majandusfoorum. Laaditud 9. aprill 2020.
  48. ^ "Stiilijuht". The Economist. 27. september 2011. Laaditud 8. veebruar 2013.
  49. ^ "The Economist - Tone". The Economist. Laaditud 27. detsember 2006.
  50. ^ "Johnson". The Economist. Arhiivitud asukohast originaal 19. detsembril 2006. Laaditud 27. detsember 2006.
  51. ^ "Pank mis tahes muu nimega". The Economist. 21. veebruar 2008. ISSN 0013-0613. Laaditud 27. august 2019.
  52. ^ Richard J. Alexander, "Artiklite pealkirjad aastal The Economist: Sõnamängude, vihjete ja metafooride analüüs ", Arbeiten aus Anglistik und Amerikanistik 11:2:159-177 (1986) JSTOR 43023400
  53. ^ Somaiya, Ravi (4. august 2015). "Müügil, majandusteadlane tõenäoliselt ei muuda oma häält". New York Times. ISSN 0362-4331. Laaditud 11. aprill 2020.
  54. ^ The Economist: iganädalane finants-, äri- ja kinnisvaraleht. Kirjastaja Economist. 1899.
  55. ^ a b c "Tõsiselt populaarne: The Economist väidab, et jõuab nüüd 5,3 miljoni lugejani nädalas trükituna ja veebis". pressgazette.co.uk. Laaditud 22. juuni 2015.
  56. ^ "Omandiõigus | Economist Group". www.economistgroup.com. Laaditud 11. aprill 2020.
  57. ^ "Economist Newspaper Group Inc". Bloomberg. Laaditud 10. märts 2020.
  58. ^ "Pr A Pannelay versus The Economist Newspaper Ltd: 3200782/2018". GOV.UK. Laaditud 11. aprill 2020.
  59. ^ "The Economist". The Economist. 1843. ISSN 0013-0613. OCLC 1081684.
  60. ^ TV, Kidspiration (20. september 2016). "Kohtumine võimsa ajakirjanikuga | Zanny Minton Beddoes". Youtube. Laaditud 10. märts 2020.
  61. ^ "Meediakataloog". The Economist. Laaditud 25. mai 2012.
  62. ^ "Miks The Economistil pole ridu?". Andreaskluth.org. 20. november 2008. Laaditud 25. mai 2012.
  63. ^ "Miks on The Economisti kirjanikud anonüümsed?". The Economist. 4. september 2013. Laaditud 25. september 2016.
  64. ^ Arrese, Ángel (märts 2020). """See on anonüümne. See on majandusteadlane". Anonüümsuse ajakirjanduslik ja äriline väärtus"". Ajakirjanduse praktika: 1–18. doi:10.1080/17512786.2020.1735489.
  65. ^ "The Economist - meie kohta". The Economist. 18. november 2010. Laaditud 11. juuni 2012.
  66. ^ "Majandusteadlaste toimetaja Micklethwait toob kaksiklinnadesse oma globaalse perspektiivi". MinnPost.com. 29. aprill 2008. Arhiveeritud alates originaal 5. juulil 2008. Laaditud 16. september 2008.
  67. ^ Kõrge, Peter. "Enimmüüdud autor Michael Lewis on kõik välja mõelnud". Forbes. Laaditud 24. märts 2020.
  68. ^ "Meediakataloog". The Economist. Laaditud 31. detsember 2017.
  69. ^ Lewis, Michael M. (2009). Paanika: kaasaegse rahalise hullumeelsuse lugu. W. W. Norton & Company. ISBN 978-0-393-06514-5.
  70. ^ Kahtleja kaaslane: agressiivse mõistuse sõnastik. NAGU 0743236602.
  71. ^ "Eriaruanded". The Economist. Laaditud 9. august 2013.
  72. ^ Allen, Katie (11. juuli 2007). "Economist käivitab heliajakirja". Eestkostja. London. Laaditud 21. september 2016.
  73. ^ "The Economisti stiilijuht". The Economist. Laaditud 27. detsember 2006.
  74. ^ "Seitsmeaastane ambitsioon". mediabistro.com. Arhiivitud asukohast originaal 10. oktoobril 2008.
  75. ^ "Koostamine: ettevõtete sotsiaalset vastutust käsitleva Economisti uuringu (jaanuar – veebruar 2005) vastuste täistekst". Äri ja inimõigused. Laaditud 3. veebruar 2007.
  76. ^ "Kirjad: Amnesty Internationali ja inimõiguste kohta, Iraak, maksusoodustused 4. aprill 2007". The Economist. 4. aprill 2007. Laaditud 9. november 2007.
  77. ^ Francis T. Seow (1998). Meedia vaimustuses: Singapur vaadatud. Kirjastus Lynne Rienner. lk 171–175. ISBN 9781555877798. Laaditud 25. mai 2012.
  78. ^ "Suurbritannia rõõmustav süngus". The Economist. 30. juuni 2012. Laaditud 31. august 2012.
  79. ^ "Karl Suur kolib linna". The Economist. 30. juuni 2010. Laaditud 26. märts 2014.
  80. ^ "Bello veerg: nime valimine". The Economist. 30. jaanuar 2014. Laaditud 25. märts 2014.
  81. ^ "John O'Sullivan". Majandusteadlane. Laaditud 31. märts 2020.
  82. ^ "The Economisti uus Hiina veerg: Chaguan". The Economisti veebisait. 13. september 2018. Laaditud 12. november 2018.
  83. ^ Inimesed: Jeremy Cliffe Arhiivitud 15. jaanuar 2019 kell Wayback Machine - Economist Media Directory. Laaditud 14.1.19
  84. ^ "Meediakataloog". The Economist. 9. juuni 2011. Laaditud 13. juuni 2012.
  85. ^ "Lexington: Peter David". The Economisti veebisait. 11. mai 2012. Laaditud 12. mai 2012.
  86. ^ "Intervjuu majandusteadlase nekroloogide kirjutaja Ann Wroega". 6. juuni 2014. Arhiveeritud alates originaal 23. detsembril 2014. Laaditud 21. detsember 2014.
  87. ^ "Tehnoloogia kvartalite kaupa". The Economist. 1. juuni 2013. Laaditud 9. august 2013.
  88. ^ Thanopoulos, John (15. aprill 2014). Globaalne äri ja ettevõtte juhtimine: keskkond, struktuur ja väljakutsed. Äriekspertide press. ISBN 978-1-60649-865-1.
  89. ^ "The Economist. Tehnoloogia kvartal | UOC raamatukogu". biblioteca.uoc.edu. Laaditud 11. aprill 2020.
  90. ^ "The Economist Technology Quarterly: Kvanttehnoloogiad ja nende rakendused". 1QBit. Laaditud 11. aprill 2020.
  91. ^ Cawsey, T. F .; Deszca, Gene (2007). Tööriistakomplekt organisatsioonimuutuste jaoks. SAGE. ISBN 978-1-4129-4106-8.
  92. ^ a b "KKK". 1843. The Economist Newspaper Limited. Arhiivitud asukohast originaal 24. märtsil 2016. Laaditud 11. juuli 2017.
  93. ^ "Õhtu The Economistis & 1843". Walpole. Laaditud 11. aprill 2020.
  94. ^ Conti, Samantha; Conti, Samantha (8. märts 2016). "1843, The Economist avalikustas taaskäivitatud, uuendatud elustiili tiitli". WWD. Laaditud 11. aprill 2020.
  95. ^ Blunden, Nick (november 2015). "Tere tulemast 1843. aastasse" (PDF). The Economist Group. Arhiivitud asukohast originaal (PDF) 7. aprillil 2020.
  96. ^ Atkins, Olivia (13. märts 2019). "The Economist taaskäivitab oma elustiili ajakirja 1843". Trumm. Carnyx Group Limited. Laaditud 4. juuni 2019.
  97. ^ "'The Economist avaldab väljaande "The World in 2020", ajakirja ajakiri peaks jõudma 1 miljonini ". www.mediapost.com. Laaditud 11. aprill 2020.
  98. ^ Gill, Indermit (10. aprill 2020). "Maailm 2020. aastal, nagu The Economist ennustas". Brookings. Laaditud 11. aprill 2020.
  99. ^ "Jang Group". pakistan.mom-rsf.org.
  100. ^ Häda, Ann (november 2008). Economisti surmakuulutuste raamat. ISBN 978-1-57660-326-0.
  101. ^ Coggan, Philip (30. juuni 2011). The Economist Guide to Hedge Funds. Profiil. ISBN 978-1-84765-037-5.
  102. ^ "The Economisti aasta raamatud | Ajaloo osakond". ajalugu.stanford.edu. Laaditud 22. aprill 2020.
  103. ^ Stevenson, Cambell (8. jaanuar 2006). "Vaatleja ülevaade: The Economist Syle Guide". eestkostja. Laaditud 22. aprill 2020.
  104. ^ Chibber, Kabir (14. detsember 2014). "Võrdlesime The Economisti väga Suurbritannia stiilijuhendit Bloombergi omaga ja see oli üsna lõbus". Kvarts. Laaditud 22. aprill 2020.
  105. ^ Joshi, Yateendra (19. märts 2014). "The Economist Style Guide, 10. väljaanne". Editage Insights. Arhiivitud asukohast originaal 9. augustil 2020. Laaditud 22. aprill 2020.
  106. ^ a b "Mis on teie tulevikunägemus?". New Straight Times. 22. aprill 2000.
  107. ^ "Kogu aeg paremaks saada". The Economist. 13. mai 2010.
  108. ^ "The Economisti pakutav kliimamuutuste essee konkurss". Keskkonna- ja metsateaduste kool. Laaditud 9. aprill 2020.
  109. ^ Piper, Kelsey (4. oktoober 2019). "The Economisti esseekonkursil esitati tehisintellekti. Siin on kohtunike arvamus". Vox. Laaditud 9. aprill 2020.
  110. ^ a b c d e Selby-Boothroyd, Alex (18. oktoober 2018). "The Economisti andmeajakirjandus saab oma kodu trükisena". Keskmine. Laaditud 9. aprill 2020.
  111. ^ a b "AMA The Economisti andmemeeskonnaga - uudiskiri". DataJournalism.com. Laaditud 9. aprill 2020.
  112. ^ "The Economist Data Team (@ECONdailycharts) | Twitter". twitter.com. Laaditud 9. aprill 2020.
  113. ^ "Kuidas The Economist kasutab oma 12-kohalist andmeajakirjanduse meeskonda tellimuste suurendamiseks". Mis on uut kirjastamises | Digitaalse kirjastamise uudised. 4. mai 2018. Laaditud 9. aprill 2020.
  114. ^ a b Economist, The (22. oktoober 2018). "Lehe keeramine: The Economisti andmeajakirjandus saab oma koha trükis". Keskmine. Laaditud 9. aprill 2020.
  115. ^ "The Economisti trükiväljaanne avab parema visuaalse jutustamise jaoks spetsiaalse andmeajakirjanduse lehe | Meediauudised". www.journalism.co.uk. 23. oktoober 2018. Laaditud 9. aprill 2020.
  116. ^ "Sigma andmeajakirjanduse auhinnad". DataJournalism.com. 5. veebruar 2020. Arhiveeritud alates originaal 10. märtsil 2020. Laaditud 10. märts 2020. G. Elliott Morris, organisatsioon: The Economist (Ameerika Ühendriigid)
  117. ^ "DJA uudiskiri". GEN. Arhiivitud asukohast originaal 4. oktoobril 2016. Laaditud 10. märts 2020. Millegi keerulise selgitamine ei vaja alati interaktiivset graafikat. The Economisti meeskonna selline pilk illustreerib Iisraeli poliitika keerukust ühes pikas tabelis, kus tasub kerida - ja mis töötaks trükistes sama hästi kui veebis.
  118. ^ Suured ootused - sotsiaalteadused Suurbritannias. Sotsiaalteaduste komisjon. 2004. lk. 88. ISBN 978-0-7658-0849-3.
  119. ^ "The Economist" Ülikooli väärtus: meie kõigi aegade esimene kõrgkoolide edetabel"". The Economist. 29. oktoober 2015. Laaditud 29. oktoober 2015.
  120. ^ Paul R. Krugman, Maurice Obstfeld (2009). Rahvusvaheline majandus. Pearsoni haridus. lk. 396. ISBN 978-0-321-55398-0.
  121. ^ "Hamburgeri standardil". The Economist. 6. – 12. September 1986.
  122. ^ "Globaliseerumine: lootuse ümberjaotamine". The Economist. 16. detsember 2010. Laaditud 23. aprill 2011.
  123. ^ George Monbiot (11. jaanuar 2005). "George Monbiot, karistav - ja see töötab". Eestkostja. London. Laaditud 25. mai 2012.
  124. ^ "Buttonwood: las nad koksi soojendavad". The Economist. 14. juuni 2008. Laaditud 25. mai 2012.
  125. ^ Emmot, Bill (8. detsember 2000). "Monarhia referendumi aeg". Kommentaar. London. Laaditud 27. detsember 2006.
  126. ^ Marx, Karl (1852). Louis Bonaparte kaheksateistkümnes brumaire.
  127. ^ Las nad lähevad pulma, kaaneartikkel 4. jaanuaril 1996
  128. ^ Kuidas narkosõjad peatada, kaaneartikkel 7. märtsil 2009. Väljaandes nimetatakse legaliseerimist "kõige vähem halvaks lahenduseks".
  129. ^ "Maksureform Ameerikas: lihtne hädavajalik asi". The Economist. 4. veebruar 2012. Laaditud 25. mai 2012.
  130. ^ "Suitsetamine ja rahvatervis: Hinga lihtsalt". The Economist. 10. juuni 2010. Laaditud 25. mai 2012.
  131. ^ "Varu varras, ütle mõned", The Economist, 31. mai 2008.
  132. ^ Sense, mitte Sensenbrenner, The Economist, 30. märts 2006
  133. ^ "Nekroloog: Jumal". The Economist. 23. detsember 1999.
  134. ^ "Lexington: mõtisklusi Virginia Techi üle". The Economist. 8. aprill 2009. Laaditud 13. aprill 2011.
  135. ^ "The Economist toetab konservatiive", Eestkostja (PA raport), 29. aprill 2010.
  136. ^ "Kes peaks Suurbritanniat valitsema?". The Economist. 2. mai 2015. Laaditud 11. mai 2015.
  137. ^ "Cristina uskuma panemise maal". The Economist. 1. mai 2008.
  138. ^ "Lihtsalt mine". The Economist. 17. september 1998. ISSN 0013-0613. Laaditud 27. august 2019.
  139. ^ "Rumsfeldi tagasi astuma". The Economist. 6. mai 2004. Laaditud 27. detsember 2006.
  140. ^ "Reaalsuse poolt varjatud". The Economist. 22. märts 2007. Laaditud 9. aprill 2007.
  141. ^ a b "Economist 175-aastaselt". The Economist. 13. september 2018. Laaditud 17. september 2018.
  142. ^ "The Economist käivitab Androidi". The Economist. 2. august 2011. Laaditud 26. veebruar 2018.
  143. ^ Ponsford, Dominic (8. märts 2016). "The Economistil on uhke 1,5 miljoni ajakirja tiraaž ja 36 miljonit sotsiaalmeedia jälgijat". Press Press. Arhiivitud asukohast originaal 24. märtsil 2020. Laaditud 23. märts 2020.
  144. ^ Lucinda Southern (17. veebruar 2016). "The Economist plaanib kasumi kahekordistada 5 aastaga". Digiday. Laaditud 7. juuli 2016.
  145. ^ Moseley, Ray. ""Majandusteadlane "soovib mõjutada ja paljude sõnul on see nii" (palgaarhiiv). Chicago tribüün. Laaditud 14. mai 2008.
  146. ^ "Ebamugavad tõed Singapuris". Asia Times. Laaditud 31. jaanuar 2007.
  147. ^ "Tsensuur Indias". The Economist. 7. detsember 2010.
  148. ^ "Iraan keelab The Economist üle kaardi ". Jeruusalemma post. Laaditud 31. jaanuar 2007.
  149. ^ "Eestkostja ja RFI korrespondent riskib kaks aastat vanglas". Piirideta reporterid. Arhiivitud asukohast originaal 4. aprillil 2009. Laaditud 2. aprill 2014.
  150. ^ "Economist vanglas: selle puuduva teema kohta". The Economist. 19. august 2013. Laaditud 2. aprill 2014.

Lisalugemist

  • Arrese, Ingel (1995), La identidad de The Economist, Pamplona: Eunsa. ISBN 9788431313739. (eelvaade)
  • Edwards, Ruth Dudley (1993), Mõistuse tagaajamine: The Economist 1843–1993, London: Hamish Hamilton, ISBN 0-241-12939-7
  • Tungate, Mark (2004). "The Economist". Meedia monoliidid. Kirjastus Kogan Page. lk 194–206. ISBN 978-0-7494-4108-1.

Välised lingid

Pin
Send
Share
Send