Daily Telegraph - The Daily Telegraph

Vikipeedia, Vaba Entsüklopeedia

Pin
Send
Share
Send

Daily Telegraph
Oli, on ja jääb
Telegraph.svg
Largerdailytelegraph.jpg
160. aastapäeva väljaande esikülg 29. juunil 2015
TüüpPäevaleht
VormindusLai tabel
Omanik (ud)Telegraph Media Group
ToimetajaChris Evans[1]
Asutatud29. juuni 1855; 165 aastat tagasi (1855-06-29) (nagu Igapäevane telegraaf ja kuller)
Poliitiline ühtlustamine
PeakorterLondon, Inglismaa
RiikÜhendkuningriik
Tiraaž317 817 (2019. aasta detsembri seisuga)[4]
Õe ajalehedPühapäevane telegraaf
ISSN0307-1235
OCLC number49632006
Veebisaitwww.telegraaf.co.uk Muutke seda Wikidatas

Daily Telegraph, tuntud veebis kui Telegraaf, on Briti üleriigiline päevaleht tabel Londonis välja antud ajaleht Telegraph Media Group ja levitatakse kogu Ühendkuningriigis ja rahvusvaheliselt.

Selle asutas Arthur B. Kelk aastal 1855 as Igapäevane telegraaf ja kuller. Telegraaf on kirjeldatud kui ajaleht ja oli üldiselt kahekümnendal sajandil rahvusvahelise kvaliteedi maine, mida kirjeldas Amol Rajan kui "üks maailma suurimaid tiitleid".[5]

Lehe moto "Oli, on ja jääb" ilmub toimetuse lehtedel ja on olnud ajalehe igas väljaandes alates 19. aprillist 1858.[6] Paberi tiraaž oli 2018. aasta detsembris 363 183,[7] langes edasi, kuni ta 2019. aastal ajalehtede ringlusaudititest loobus, olles 1980. aasta 1,4 miljonilt langenud peaaegu 80%, mis on palju kiirem kui tööstuse suundumused.[8] Selle õepaber, Pühapäevane telegraaf, mis algas 1961. aastal, oli 2018. aasta detsembri seisuga tiraaž 281 025.[7] Telegraaf kunagi oli suurim tiraaž a arvutustabel Suurbritannias, kuigi see lõppes palju aastaid tagasi.[millal?] Kaks sõsarlehte ilmuvad eraldi ja neil on erinevad toimetused,[9] aga lugude ristkasutus on olemas.

Telegraaf on olnud esimene ajaleht, kus on kajastatud mitmeid tähelepanuväärseid uudiseid, sealhulgas 2009. aasta parlamendiliikmete kulutuste skandaal, mis tõi kaasa hulgaliselt poliitilisi tagasiastumisi ja mille jaoks see ka nimetati 2009 aasta Suurbritannia ajaleht,[10] ja selle 2016. aasta varjatud uurimine Inglismaa jalgpallijuhi suhtes Sam Allardyce.[11] Kriitikud, sealhulgas lehe endine poliitiline kommentaator Peter Obornesüüdistavad seda eelkõige reklaamijate põhjendamatus mõjutamises HSBC.[12][13]

26. oktoobril 2019 teatati, et Daily Telegraph ja Pühapäevane telegraaf pidid pärast kasumi ja käibe vähenemist mõlemad tiitlid müüki panema, kui kuulujutud müügist olid juba mitu aastat eitatud.[14]

Ajalugu

Asutamine ja varajane ajalugu

The Igapäevane telegraaf ja kuller asutas kolonel Arthur B. Kelk juunis 1855 isiklikule kaebusele tuleviku vastu ülemjuhataja selle Briti armee, Cambridge'i hertsog prints George.[3][15] Joseph Moses Levy, omanik The Sunday Timesnõustus ajalehte trükkima ja esimene trükk ilmus 29. juunil 1855. Paber maksis 2d ja oli neli lehekülge pikk.[3] Sellest hoolimata rõhutati esimeses väljaandes artiklite ja ajakirjanike kvaliteeti ja sõltumatust:[6]

Me juhindume iseseisva tegevuse kõrgest toonist.

Paber aga ei õnnestunud ja Sleigh ei suutnud Levyle trükiarvet tasuda.[15] Levy võttis ajalehe üle, tema eesmärk oli toota odavamat ajalehte kui tema peamised konkurendid Londonis Igapäevased uudised ja Hommikune postitus, laiendada kogu turu suurust.[tsiteerimine on vajalik] Levy määras oma poja, Edward Levy-Lawson, Lord Burnhamja Thornton Leigh Hunt ajalehte toimetama. Lord Burnham käivitas paberi uuesti Daily Telegraph, loosungiga "maailma suurim, parim ja odavaim ajaleht".[16] Hunt esitas ajalehe põhimõtted Levyle saadetud memorandumis: "Peaksime teatama kõigist teaduse silmatorkavatest sündmustest, öeldes, et intelligentne üldsus saab aru juhtunust ja näeb selle mõju meie igapäevaelule ja tulevikule. Sama põhimõte peaks kehtima kõigi muude ürituste puhul - moe, uute leiutiste, uute äritegevuse meetodite kohta ".[17]

1876. aastal Jules Verne avaldas oma romaani Michael Strogoff, mille süžee leiab aset väljamõeldud ülestõusu ja sõja ajal aastal Siberis. Verne lisas raamatu tegelaste hulka sõjakirjasaatja Daily Telegraph, nimega Harry Blount - keda on kujutatud erakordselt pühendunud, leidliku ja vapra ajakirjanikuna, võttes suuri isiklikke riske, et jälgida käimasolevat sõda ja tuua sellest täpseid uudiseid Telegraaf's lugejaskond, konkureerivate paberite ees.[18]

1882. aastal Daily Telegraph kolis uuele Laevastiku tänav ruumides, mis olid pildil Illustreeritud Londoni uudised.

1901–1945

1908. aastal Kaiser Saksamaa Wilhelm II andis a vastuoluline intervjuu kuni Daily Telegraph et tõsiselt kahjustatud Inglise-Saksa suhted ja lisas rahvusvahelistele pingetele I maailmasõja ülesehitamisel.[19][20] 1928. aastal parun Burnhami poeg, Harry Lawson Webster Levy-Lawson, teine ​​parun Burnhammüüs paberi aadressile William Berry, 1. vikont Camrose, koostöös oma vennaga Gomer Berry, 1. viskont Kemsley ja Edward Iliffe, 1. parun Iliffe.

1937. aastal imendus ajaleht Hommikune postitus, mis traditsiooniliselt pooldas konservatiivset positsiooni ja mida müüdi peamiselt pensionile jäänud ohvitseride klassi hulgas. Algselt ostis William Ewart Berry, 1. vikont Camrose Hommikune postitus kavatsusega see koos avaldada Daily Telegraph, kuid esimese halb müük viis ta need kaks kokku. Mõni aasta oli paber ümber tiražeeritud Daily Telegraph ja Morning Post enne kui see läks tagasi õigeks Daily Telegraph. 1930. aastate lõpul Victor Gordon Lennox, Telegraaf'diplomaatiline toimetaja andis välja rahustamisvastase eralehe Whitehalli kiri mis sai suure osa oma teabest Siri lekkedest Robert Vansittart, välisministeeriumi alaline asekantsler ja Rex Leeper, välisministeeriumi pressisekretär.[21] Selle tulemusena jälgis Gordon Lennoxi MI5.[21] Aastal 1939 avaldas The Telegraph Clare Hollingworthkühveldab seda Saksamaa pidi tungima Poolasse.[22]

1940. aasta novembris langes Luftwaffe peaaegu iga päev pommirünnakutele Fleet Street, Telegraaf alustas printimist Manchesteris Kemsley majas (nüüd Trükikojad meelelahutuskoht), mida pidas Camrose'i vend Kemsley. Manchester printis üsna sageli kogu filmi Telegraaf kui tema Fleet Streeti kontorid olid ohus. Kemsley maja nimi muudeti 1959. aastal Thomsoni majaks. Aastal 1986 trükiti Põhjamaade väljaandeid Iga päev ja Pühapäevane telegraaf kolis Traffordi parki ja 2008. aastal Liverpooli Knowsleys asuvasse ajalehepaberisse.

Teise maailmasõja ajal Daily Telegraph jaoks varjatult aidanud koodimurdjate värbamisel Bletchley park. Oskus lahendada Telegraaf'Alla 12 minuti pikkust ristsõna peeti värbamistestiks. Ajalehel paluti korraldada ristsõnavõistlus, mille järel võeti ühendust kõigi edukate osalejatega ja küsiti, kas nad oleksid valmis tegema "teatud tüüpi tööd panuseks sõjategevusse". Konkursi ise võitis F. H. W. Hawes kohta Dagenham kes lõpetas ristsõna vähem kui kaheksa minutiga.[23]

1946 kuni 1985

Nii Camrose'i (Berry) kui ka Burnhami (Levy-Lawsoni) perekonnad olid juhtimisega seotud kuni Conrad Must võttis oma kontrolli alla 1986. aastal. Isa surma korral 1954. aastal Seymour Berry, 2. vikont Camrose võttis endale juhatuse Daily Telegraph vennaga Michael Berry, parun Hartwell tema peatoimetajana. Sel perioodil ilmus ettevõttes õepaber Pühapäevane telegraaf 1960. aastal.[24]

1986 kuni 2004

Kanada ärimees Conrad Mustostis tema kontrollitavate ettevõtete kaudu Telegraph Groupi 1986. Black, oma valdusfirma kaudu Ravelstoni korporatsioon, kellele kuulus 78% Hollinger Inc. millele omakorda kuulus 30% Hollinger International. Hollinger International omas omakorda Telegraph Groupi ja muid väljaandeid, näiteks Chicago Sun-Times, Jeruusalemma post ja Pealtvaataja.

18. jaanuaril 2004 vabastati Must ametist esimees selle Hollinger International rahaliste õigusrikkumiste väidete üle. Firma kaebas ka Blacki kohtusse. Hiljem samal päeval teatati, et Barclay vennad oli nõustunud ostma Blacki 78% -lise osaluse Hollinger Inc. eest £245 miljonit, andes neile ettevõttes kontrolliva osaluse ja vähemusaktsionärid hiljem välja osta. Hollinger Internationali juhatus esitas siiski kohtuasja, et proovida blokeerida Blacki müümist aktsiad Hollinger Inc.-is, kuni tema tehingute uurimine oli lõpule viidud. Black esitas vastukostüümi, kuid lõpuks kohtunik USA Leo Strine Hollinger Internationali juhatuse poolelt ja blokeeris Blacki oma Hollinger Inc. aktsiate müümise kaksikutele.

7. märtsil 2004 teatasid kaksikud, et nad teevad uue pakkumise, seekord ainult selleks Daily Telegraph ja selle pühapäevane sõsarleht, mitte kogu Hollinger Inc., tollane omanik Daily Express, Richard Desmond, oli huvitatud ka paberi ostmisest, müües algatuse rahastamiseks oma huvi mitme pornograafilise ajakirja vastu. Desmond loobus 2004. aasta märtsis, kui hind tõusis üle 600 miljoni naela,[25] nagu seda tehti Daily Mail ja General Trust plc paar kuud hiljem, 17. juunil.[26]

Alates 2004. aastast

2004. aasta novembris Telegraaf tähistas oma veebisaidi kümnendat aastapäeva, Elektrooniline telegraaf, nüüd ümber nimetatud www.telegraph.co.uk. The Elektrooniline telegraaf käivitati 1995. aastal koosDaily Telegraph Guide to Internetkirjanik Sue Schofield 180,00 naela aastatasu eest. 8. mail 2006 toimus veebisaidi ulatusliku ümberkujundamise esimene etapp, kus laiem lehe paigutus ja suurem rõhk heli-, video- ja ajakirjanikublogidel.

10. oktoobril 2005 Daily Telegraph taaskäivitati, et lisada tabloidne spordiosakond ja uus eraldiseisev äriosakond. Daily Mail's staarkolumnist ja poliitiline analüütik Simon Heffer jättis selle dokumendi 2005. aasta oktoobris uuesti liituma Daily Telegraph, kus temast on saanud kaastoimetaja. Heffer on kirjutanud lehele kaks veergu nädalas alates 2005. aasta oktoobri lõpust ja on regulaarne kaastöötaja uudiste taskuhäälingule. 2005. aasta novembris käivitati Suurbritannias ajalehe esimene regulaarne taskuhäälinguteenus.[27] Vahetult enne 2005. aasta jõule teatati sellest Telegraaf tiitlid koliksid Kanadast Canary Wharf, uutesse kontoritesse Victoria Plaza lähedal aadressil Buckinghami palee tee 111 Victoria jaam Londoni kesklinnas.[28] Uues kontoris on ajalehetoote "jaotur ja kodar" paigutus trükiste ja veebiväljaannete jaoks sisu tootmiseks.

2006. aasta oktoobris nimetati ettevõte Victoria kolimisega ümber Telegraph Media Groupiks, muutes end multimeediaettevõtteks. 2. septembril 2008 Daily Telegraph trükiti värviliselt igale lehele esimest korda lahkumisel Westferry ajalehepaberite jaoks aadressil Broxbourne, Hertfordshire, teine ​​Murdochi haru (Rupert Murdoch) ettevõte.[29] Paber on ka sisse trükitud Liverpool ja Glasgow ajalehepaberite poolt. 2009. aasta mais ilmusid päevased ja pühapäevased väljaanded parlamendiliikmete kulude üksikasjad. See tõi kaasa nii valitseva leiboristide administratsiooni kui ka konservatiivide opositsiooni mitmed kõrged tagasiastumispalgad.

2014. aasta juunis Telegraaf kritiseeris Eradetektiiv oma poliitika eest asendada kogenud ajakirjanikud ja uudistejuhid vähem kogenud töötajatega ja otsingumootorite optimeerijad.[30]

26. oktoobril 2019 toimus Financial Times teatas, et Barclay vennad kavatsevad Telegraph Media Group müügiks. The Financial Times teatas ka, et Daily Mail ja üldine usaldus (ettevõtte omanik Daily Mail, Mail on pühapäev, Metro ja Iirimaa pühapäeval) oleks huvitatud ostmisest.[14][31]

Poliitiline hoiak

Daily Telegraph on olnud uusajal poliitiliselt konservatiivne.[32] Isiklikud sidemed lehe toimetajate ja raamatukogu juhtkonna vahel Konservatiivne Parteikoos paberi üldiselt parempoolse hoiaku ja mõjuga konservatiivsete aktivistide üle on selle dokumendi kohta tavaliselt viidatud, eriti Eradetektiiv, nagu Torgraaf.[32] Isegi kui konservatiivide toetus oli arvamusküsitlustes langenud ja Töö tõusja sai, jäi ajaleht konservatiividele lojaalseks. See lojaalsus jätkus ka pärast leiboristide poolt konservatiivide võimult tõrjumist valimistulemus 1997. aastalja leiboristide silmis võidavad valimised 2001 ja kolmas järjestikune leiboristide valimine võidab aastal 2005.

Kui vennad Barclay ostis Telegraafigrupp 2004. aasta juuni lõpus umbes 665 miljoni naela eest, härra David Barclay soovitas seda Daily Telegraph ei pruugi enam olla "maja ajaleht" Konservatiivid tulevikus. Intervjuus kasutajale Eestkostja ta ütles: "Kui valitsusel on õigus, toetame neid". Toimetus kiitis 2005. aasta üldvalimistel heaks Konservatiivse Partei.[tsiteerimine on vajalik]

Jooksul 2014. aasta Šoti iseseisvusreferendum, paber toetas Paremini koos Kampaania "Ei".[33][34][35][36] Alex Salmond, helistas SNP endine juht Telegraaf "äärmuslik" sisse Infotund 2015. aasta septembris.[37]

Jooksul 2019. aasta konservatiivide juhivalimised, Daily Telegraph kinnitatud Boris Johnson.[38] 2019. aastal endine kolumnist Graham Norton, kes oli lehest lahkunud 2018. aasta lõpus, ütles "umbes aasta enne minu lahkumist võttis see pöörde" ja kritiseeris seda "mürgiste" poliitiliste hoiakute, nimelt tüki eest, mis kaitses USA ülemkohus siis kandidaat Brett Kavanaugh ja selle eest, et ta oli "huulikuosa" Boris Johnson"kelle veerud avaldati väidetavalt ilma" faktide kontrollita üldse ".[39]

2015. aastal määrati talle 30 000 naelsterlingi suurune trahv selle eest, et ta "saatis soovimatu meilisõnumi sadadele tuhandetele tellijatele, kutsudes neid üles hääletama konservatiivide poolt".[40]

1997Konservatiivne
2001Konservatiivne
2005Konservatiivne
2010Konservatiivne
2014 IndyrefParemini koos
2015Konservatiivne
2016. aasta EL-i referendumKampaaniast lahkumine (Brexit)
2017Konservatiivne
2019Konservatiivne

Kliimamuutus

Telegraaf on avaldanud mitu veergu ja uudisteartiklit, mis propageerivad pseudoteaduslikke vaateid kliimamuutustele ja on eksitavalt kliimamuutuste teema aktiivse teadusliku arutelu objektiks, kui tegelikkuses on teaduslik konsensus kliimamuutuste osas.[41][42][43][44][45][46] Ta on avaldanud veerud teemal "vandenõu antropogeense globaalse soojenemise müüdi taga",[44] kirjeldas kliimateadlasi kui "valge kattega primadonnaid ja nartsissiste",[44][45] ja väitis, et "globaalne soojenemine tekitab umbes sama palju kahju kui kasu".[46] 2015. aastal a Telegraaf uudisartikkel väitis ekslikult, et teadlased ennustasid aastaks 2030 minijääaega.[45] Kliimamuutused eitavad ajakirjanikku James Delingpole oli esimene, kes kasutas "Kliimakategooria"tema peal Telegraaf ajaveeb valmis vaidluse jaoks, kus enne Kopenhaageni kliimakohtumist lekitasid kliimateadlased e-kirju ja esitasid neid eksitavalt, et jätta mulje, et kliimateadlased tegelesid pettustega.[47]

2014. aastal Telegraaf oli üks paljudest meedia pealkirjadest, mis andis alamkoda Valige komitee "Kliimateaduse edastamine". Leht ütles Saadikud nad usuvad, et kliimamuutused toimuvad ja inimestel on selles oma roll. Toimetajad ütlesid komisjonile: "usume, et kliima muutub, et selle muutuse põhjuseks on inimtegevus, kuid majanduslikult kahjulike retseptide kasuks ei tohiks eirata inimeste leidlikkust ja kohanemisvõimet."[48]

Õe väljaanded

Pühapäevane telegraaf

Daily Telegraph's õde Pühapäevane leht asutati 1961. Kirjanik härra Peregrine Worsthorne on ilmselt tuntuim ajakirjanik, kes on selle tiitliga seotud (1961–1997),[kelle järgi?] lõpuks oli ta 1986. aastast kolm aastat toimetaja. 1989. aastal liideti pühapäevane pealkiri lühidalt selle all seitsmepäevaseks operatsiooniks Max Hastingsüldine kontroll. 2005. aastal ajakohastati ajalehte, lisades Stella traditsioonilisemale televisiooni- ja raadiosektsioonile. See maksab 2,20 naela ja sisaldab eraldi raha-, elamis-, spordi- ja ärilisandeid Pühapäevane telegraaf 2010. aasta juulis oli 505 214 (ABC)

Noor telegraaf

Noor telegraaf oli iganädalane osa Daily Telegraph avaldatud 14-leheküljelise lisana ajalehe nädalavahetuse väljaandes. Noor telegraaf esines segu uudistest, funktsioonidest, koomiksiribadest ja 8–12-aastastele mõeldud toodete ülevaadetest. Toimetasid Damien Kelleher (1993–1997) ja Kitty Melrose (1997–1999). 1990. aastal käivitatud auhinnatud lisa esitas ka originaalseid seerialugusid, mis hõlmasid populaarseid kaubamärke nagu Noor Indiana Jones ja Suurbritannia laste sitcom Neiu Marian ja tema lustakad mehed.

1995. aastal helistas interaktiivne spin-off Elektrooniline noor telegraaf käivitati disketil. Kirjeldatud kui interaktiivne arvutiajakiri lastele, Elektrooniline noor telegraaf toimetas Adam Tanswell, kes juhtis toote CD-Romil taaskäivitamist 1998. aastal.[49] Elektrooniline noor telegraaf esiletoodud originaalsisu, sealhulgas interaktiivsed viktoriinid, informatiivsed funktsioonid ja arvutimängud, samuti meelelahutusuudised ja ülevaated. Hiljem sai see uue kaubamärgi T: Sõida 1999. aastal.

Veebisait

Telegraph.co.uk on ajalehe veebiversioon. See kasutab ribariba pealkirja Telegraaf ja sisaldab artikleid Daily Telegraph ja Pühapäevane telegraaf, samuti ainult veebisisu, näiteks uudiseid, funktsioone, pildigaleriisid ja ajaveebe. See nimetati 2007. aastal Ühendkuningriigi aasta tarbijaveebisaidiks[50] ja aasta digitaalne kirjastaja 2009. aastal[51] veebiväljaandjate ühing.[52] Saiti jälgib Kate Day,[53] Telegraph Media Groupi digitaaldirektor. Muud töötajad on Shane Richmond, juht (juhtkiri),[54] ja Ian Douglas, digitaalse tootmise juht.[55] Sait, mis on olnud keskendunud kontserni püüdlustele luua integreeritud uudisteoperatsioon, mis toodab trükisisu ja veebipõhist sisu samast uudistetoetusruumist, lõpetas 2008. aastal taaskäivitamise, mis hõlmas Põhja-Euroopa ja Skandinaavia riikide seas populaarse sisuhaldussüsteemi Escenic kasutamist. ajalehegrupid. Telegraafi teler on a Video nõudmisel teenust haldab Daily Telegraph ja Pühapäevane telegraaf. See on majutatud Telegraaf'veebisait telegraph.co.uk.

Telegraph.co.uk sai Suurbritannia populaarseimaks ajaleheküljeks 2008. aasta aprillis.[56] Guardian.co.uk edestas seda 2009. aasta aprillis ja hiljem "Mail Online".[57] 2010. aasta detsembri seisuga on "Telegraph.co.uk" Briti ajalehtede külastatavuselt kolmandal kohal, kus on 1,7 miljonit igapäevast brauserit, võrreldes 2,3 miljoniga saidil Guardian.co.uk ja ligi 3 miljoniga veebisaidil Mail Online.[58]

2012. aasta novembris peaksid Telegraph.co.uk saidile pääsevad rahvusvahelised kliendid registreeruma liitumispaketi saamiseks. Külastajatel oli juurdepääs 20 tasuta artiklile kuus enne piiramatu juurdepääsu tellimist. 2013. aasta märtsis võeti palgamõõturite süsteem kasutusele ka Ühendkuningriigis.[59]

Ajalugu

Veebileht käivitati nime all elektrooniline telegraaf novembri keskpäeval 15. novembril 1994 Daily Telegraph kell Canary Wharf aastal Londoni Docklands esimese toimetajana Ben Rooney.[60] See oli Euroopa esimene igapäevane veebipõhine ajaleht. Sel ajal oli kaasaegne internet alles lapsekingades ja hinnanguliselt oli sel ajal olemas vaid 10 000 veebisaiti - 2009. aastaks oli see üle 100 miljardi. 1994. aastal oli ainult umbes 1% Suurbritannia elanikest (umbes 600 000 veebisaiti). inimestel) oli Interneti-ühendus kodus, võrreldes 2009. aastal enam kui 80% -ga.[61]

Esialgu avaldas sait ainult ajalehe trükiväljaande tipptasemel lugusid, kuid järk-järgult suurendas see oma kajastust, kuni praktiliselt kogu ajaleht kanti veebis ja veebisait avaldas ka originaalmaterjale. Veebisait, mis on hostitud aadressil a Sun Microsystems Sparc 20 server ja ühendatud 64 kbit / s kaudu püsiliin alates Deemon Internet, muutis Ben Rooney. Veebilehe käivitamise taga olid peamised töötajad Matthew Doull ja Saul Klein ning tollane ettevõtte turundusjuht Daily Telegraph, Hugo Drayton ja veebel Fiona Carter. Draytonist sai hiljem ajalehe tegevdirektor.

Selle saidi varajane riigipööre oli artiklite avaldamine Ambrose Evans-Pritchard peal Bill Clinton ja Whitewateri poleemika. Artiklite kättesaadavus veebis tõi saidile suure Ameerika publiku. 1997. aastal avaldas Clintoni administratsioon 331-leheküljelise aruande, milles süüdistati Evans-Pritchardit "parempoolsete leiutiste" müümises. Derek Bishton, kes oli selleks ajaks Rooney järgne toimetaja, järgmiselt kirjutas: "Päevadel enne ET-d oleks olnud väga ebatõenäoline, et keegi USA-s oleks Evans-Pritchardi tööst teadlik olnud - ja kindlasti mitte sel määral, nagu Valge Maja oleks sunnitud välja andma nii pika vastulause. "[62] Bishtonit, kellest hiljem sai Telegraph Media Groupi konsultatiivtoimetaja, järgnes toimetajana Richard Burton, kes koondati 2006. aasta augustis. Burtoni asemele tuli Edward Roussel.

Minu telegraaf

Minu telegraaf pakub platvormi lugejatele oma ajaveebi pidamiseks, artiklite salvestamiseks ja teiste lugejatega suhtlemiseks. 2007. aasta mais asutatud My Telegraph võitis 2007. aasta oktoobris rahvusvahelise ajaleheorganisatsiooni IFRA ristmeedia auhinna.[63] Üks kohtunikest, Robert Cauthorn, kirjeldas projekti kui "ajaveebide parimat kasutuselevõttu, mida on veel nähtud igas ajalehes kõikjal maailmas".

Märkimisväärsed lood

2010. aasta detsembris Telegraaf ajakirjanikena, kes esitavad end koostisosadena salaja salvestatud Ärisekretär Vince kaabel. Dokumendile antud ärakirja avaldamata osas BBCs Robert Peston vilepuhuja poolt õnnetu Telegraaf ei olnud kaabli kommentaare täielikult avaldanud, teatas Cable viitega Rupert Murdochs News Corporationi BSkyB ülevõtmispakkumine, "Olen kuulutanud härra Murdochile sõja ja arvan, et võidame."[64] Pärast seda paljastust kaotas Cable oma vastutuse meediaküsimuste eest - sealhulgas ka Murdochi ülevõtmisplaanide osas - ärisekretäri rollist.[65]

2011. aasta mais toimus Pressikaebuste komisjon osas rahuldas kaebuse Telegraaf's varjatuse kasutamine: "Sel korral ei olnud komisjon veendunud, et avalik huvi on selline, mis õigustaks seda varjatud taset proportsionaalselt."[66] 2011. Aasta juulis palkas ERA uurimisfirma Telegraaf lekke allika jälgimiseks jõudis järeldusele "tugev kahtlus", kuhu kaks endist Telegraphi töötajat kolisid Uudised International, üks nendest Will Lewis, oli saanud juurdepääsu ärakirjadele ja helifailidele ning lekitanud need Pestoni.[67]

2009. aasta parlamendiliikmete kulutuste skandaal

2009. aasta mais Daily Telegraph saanud täieliku koopia kõigist Briti kulunõuetest Parlamendiliikmed. The Telegraaf hakkas osade kaupa avaldama teatud parlamendiliikmete kulusid.[68]

The Telegraaf põhjendas teabe avaldamist, kuna väitis, et avaldamisele kuuluv ametlik teave oleks jätnud põhiteabe teise kodu kandidaatide ümberkujundamise kohta.[69] See tõi nii valitseva leiboristide administratsiooni kui ka konservatiivide opositsiooni poolt mitmed kõrged tagasiastumisavaldused.

2016. aasta Sam Allardyce'i uurimine

2016. aasta septembris Telegraaf ärimeestena poseerivad ajakirjanikud filmisid Inglismaa mänedžer Sam Allardyce, pakkudes nõu, kuidas mängija FA reeglite osas edasi liikuda kolmanda isiku omand ja pidada läbirääkimisi 400 000 naelsterlingi suuruse tehingu üle.[11] Uurimise käigus lahkus Allardyce 27. septembril vastastikusel kokkuleppel töölt ja tegi avalduse "kinnijäämine on võitnud".[70]

Auhinnad

Daily Telegraph on nimetatud Aasta üleriigiline ajaleht aastatel 2009, 1996 ja 1993, samas Pühapäevane telegraaf võitis sama auhinna 1999. aastal.

Selle uurimine 2009. aasta kulude skandaal nimetati 2009. aastal "Aasta kühvel" koos William Lewis võitnud "Aasta ajakirjaniku".[71] The Telegraaf võitis 2004. aastal "Aasta meeskonna" oma kajastuse eest Iraagi sõda.[71] See dokument võitis ka "Aasta kolumnisti" kolm aastat kestnud ajavahemikus 2002-2004: Zoë Heller (2002), Robert Harris (2003) ja Boris Johnson (2004).[71]

Heategevus ja korjandustöö

Aastal 1979, pärast kirja, Daily Telegraph ja valitsuse aruanne, milles rõhutatakse enneaegsete imikute kättesaadava hoolduse puudujääke, Õndsusasutati erihooldusega laste heategevusorganisatsioon. 2009. aastal valiti Blissi 30. sünnipäeva pidustuste raames heategevusorganisatsioon ajalehe jõulude heategevuskaebuse neljast abisaajast.[72] 2010. aasta veebruaris esitati Blissile tšekk 120 000 naela eest.[73]

Ajaleht korraldab igal jõulul heategevusliku üleskutse, valides igal aastal erinevaid heategevusorganisatsioone. 2009. aastal koguti 1,2 miljonit naela.[tsiteerimine on vajalik]

Kriitika

Reklaamijate süüdistus uudiste kajastamise mõjutamises

2014. aasta juulis toimus Daily Telegraph kritiseeriti selle eest, et ta kandis oma veebisaidil linke Venemaa riigieelarvelise väljaande kremlimeelsetele artiklitele, mis halvustasid Venemaa mis tahes osalust reisilennuki allatulistamises. Malaysia Airlinesi 17. lend.[74] Need olid avaldatud selle veebisaidil osana ärilepingust, kuid hiljem eemaldati.[75] Paberi eest makstakse lisatasu lisamiseks 900 000 naela aastas Venemaa pealkirjade taga, väljaanne, mida toetab Rossiyskaja Gazeta, Venemaa valitsuse ametlik ajaleht. Hiina riigiga sarnase kokkuleppe eest seoses Pekingi-meelsega makstakse sellele veel 750 000 naela China Watch reklaamilisand.[76][77]

2015. Aasta veebruaris avaldas programmi Daily Telegraph, Peter Oborne, astus tagasi. Oborne süüdistas paberit "lugejate pettuse vormis"[12] panga katte eest HSBC seoses Šveitsi maksudest eemale hoidmise skandaaliga, mida mujalt meedias laialdaselt kajastati. Ta väitis, et ajalehe reklaamiosa on kommertshuvide tõttu tugevalt mõjutanud toimetuse otsuseid uudiste sisu kohta.[13] Professor Jay Rosen kell New Yorgi ülikool teatas, et Oborne'i tagasiastumisavaldus oli "üks olulisemaid asju, mida ajakirjanik on ajakirjandusest viimasel ajal kirjutanud".[13]

Oborne tõi välja teisi reklaamistrateegia juhtumeid, mis mõjutasid artiklite sisu, sidudes keeldumise võtta toimetuse seisukoht demokraatlike meeleavalduste mahasurumise kohta Hongkong Euroopa Telegraafs Hiina toetus. Lisaks ütles ta, et Cunard kruiisilaev Kuninganna Mary II ilmus Telegraaf, märkides: "Eelmise aasta 10. mail Telegraaf jooksis pikka ülevaadet Cunardi kuninganna Mary II liinil uudiste ülevaatamise lehel. See jagu nägi paljudele välja nagu reklaamija pistik lehel, mis on tavaliselt pühendatud tõsisele uudiste analüüsile. Kontrollisin uuesti ja kindlasti Telegraaf konkurendid ei pidanud Cunardi liinilaevandust olulise uudisena. Cunard on oluline Telegraaf reklaamija. "[12] Vastuseks Telegraaf nimetas Oborne'i avaldust "hämmastavaks ja alusetuks rünnakuks, mis on täis ebatäpsusi ja vihjeid".[13]

2017. aasta jaanuaris oli Telegraph Media Groupil suurem arv rahuldatud kaebusi kui ühelgi teisel Ühendkuningriigi ajalehel selle reguleeriva asutuse IPSO poolt.[78] Enamik neist leidudest olid seotud ebatäpsusega, nagu teiste Ühendkuningriigi ajalehtede puhul.[79]

2017. aasta oktoobris arvati Xi Jinpingi uue poliitbüroo käivitamise kõnesündmusest välja paljud suuremad lääne uudisorganisatsioonid, mille kajastus oli Pekingit ärritanud. Siiski Daily Telegraph oli saanud kutse üritusele.[80]

2019. aasta aprillis Business Insider teatatud Telegraaf oli partneriks olnud Facebook avaldada artikleid, mis "vähendavad" tehnohirmu "ja kiidavad ettevõtet.[81]

Borisk Johnsoni artikkel burkade kohta

2018. aasta augustis endine Välissekretär, nüüd Suurbritannia peaminister Boris Johnson aastal kirjutas artikli Telegraaf naisi kandva Burka võrdlemine „postkastide” ja „pangaröövlitega”.[82]

Enneaegsed surmakuulutused

Avaldatud paber enneaegsed surmakuulutused tütre Cockie Hoogterpi jaoks Parun Blixen,[83] Dave Swarbrick 1999. aastal[83] ja Dorothy Southworth Ritter, lesk Tex Ritter ja ema John Ritter, augustis 2001.[83]

Islamiäärmusluse ja skautide rühmad

2019. aasta jaanuaris avaldas leht artikli, mille on kirjutanud Camilla Tominey pealkirjaga "Politsei, kes kutsuti pärast skautide rühma mošeest põgenemist, on seotud islamiäärmuslaste ja holokausti eitajaga"[84] milles teatati, et politsei uurib Lewishami islamikeskuse skautide rühma juhti Ahammed Hussainit, kuna tal oli seoseid äärmuslike moslemirühmitustega, mis propageerisid terrorismi ja antisemitismi.

2020. aasta jaanuaris avaldas leht ametliku vabanduse ja tunnistas, et artikkel sisaldab palju valesid ja et Hussain pole kunagi terrorismi toetanud ega propageerinud ega olnud antisemiitlik. Leht maksis Hussainile kahjusid ja kulusid.[85] Vabanduses ütlesid nad: "Artikli avaldas meie klient pärast heas usus teabe saamist skautide ühingult ja Henry Jacksoni Selts; sellegipoolest nõustub meie klient nüüd sellega, et artikkel (kasutades seda väljendit nii trükitud kui ka veebiversioonidele viitamiseks) on teie klienti laimav ja palub tal selle avaldamise pärast vabandust. "[86][surnud link]

China Watch

Aastal 2016 Hongkongi vaba ajakirjandus teatas sellest Daily Telegraph sai Hiina riikliku ajalehega kaubanduslepingu raames aastas 750 000 naela lisatasu "China Watch" kandmiseks China Daily.[87] Telegraaf avaldas lisa kord kuus trükisena ja avaldas veebis vähemalt 2020. aasta märtsini.[88] Alates 2020. aasta aprillist Telegraaf paistis olevat eemaldanud China Watchi oma veebisaidilt koos Hiina riikliku meediaväljaande uue reklaamifunktsioonide jaotisega pealkirjaga "People's Daily Online". See järgnes jaotisele People Daily Online, mis sisaldab valeteavet COVID-19, sealhulgas väited, et Hiina traditsiooniline meditsiin võib aidata viirusega võidelda.[89]

Eestkostja teatas 2018. aastal, et ajalehe China Watch lisa kannab Telegraaf koos teistega ajalehed rekord nagu näiteks New York Times, Wall Street Journal ja Le Figaro.[90]

Märkimisväärsed inimesed

Toimetajad

NimiAmetiaeg
Thornton Leigh Hunt1855–1873
Edwin Arnold1873–1888
John le Sage1888–1923
Fred Miller1923–1924
Arthur Watson1924–1950
Colin Coote1950–1964
Maurice Green1964–1974
Bill Deedes1974–1986
Max Hastings1986 kuni 1995
Charles Moore1995–2003
Martin Newland2003–2005
John Bryant2005–2007
William Lewis2007 kuni 2009
Tony Gallagher2009–2013
Jason Seiken2013 kuni 2014
Chris Evans2014 kuni tänapäevani

Märkimisväärsed kolumnistid ja ajakirjanikud

Vaata ka

Viited

  1. ^ Fred McConnell (21. jaanuar 2014). "Tony Gallagher lahkub Daily Telegraphi toimetajana | Meedia". Eestkostja. Arhiivitud originaalist 4. märtsil 2016. Laaditud 17. juuli 2016.
  2. ^ 2015. aasta üldvalimised selgitasid: ajalehed Arhiivitud 22. oktoober 2017 kell Wayback Machine Sõltumatu, 28. aprill 2015. Vaadatud 9. detsembril 2016.
  3. ^ a b c "Ühendkuningriigi teine ​​paber'". BBC uudised. 19. jaanuar 2004. Arhiivitud originaalist 2. oktoobril 2008. Laaditud 20. detsember 2007.
  4. ^ "The Daily Telegraph - Andmed - ABC | Revisjonibüroo". www.abc.org.uk. Arhiivitud originaalist 19. novembril 2017. Laaditud 2. detsember 2019.
  5. ^ Rajan, Amol (21. detsember 2016). "Mis on Daily Telegraphi tulevik?". BBC uudised. Arhiivitud originaalist 23. detsembril 2016. Laaditud 21. detsember 2016.
  6. ^ a b "Daily Telegraphi moto: oli, on ja jääb". Telegraph.co.uk. Arhiivitud originaalist 22. detsembril 2016. Laaditud 7. detsember 2016.
  7. ^ a b Twitter, Freddy Mayhew (17. jaanuar 2019). "Üleriigiline ajaleht ABCs: Telegraph y-o-y tiraaži langus aeglustub, kuna hulgimüügi moonutamine lõpeb". Press Press. Arhiivitud originaalist 9. veebruaril 2019. Laaditud 7. veebruar 2019.
  8. ^ United Newspapers PLC ja Fleet Holdings PLC, Monopolid ja ühinemiskomisjon (1985), lk 5–16.
  9. ^ 1989. aasta jooksul liideti päevaleht ja pühapäev ajalehes seitsmepäevaseks operatsiooniks Max Hastingsüleüldine kontroll, kuid siis jagati toimetus uuesti.[tsiteerimine on vajalik]
  10. ^ "Parlamendiliikmete kulud: The Telegraphi uuritud parlamendiliikmete täielik nimekiri". Arhiivitud originaalist 4. mail 2017. Laaditud 27. september 2016.
  11. ^ a b Burt, Jason; Amofa, Richard (27. september 2016). "Sam Allardyce on pärast telegraafi uurimist Inglismaa mänedžerina vallandamise äärel". Telegraaf. Arhiivitud originaalist 27. septembril 2016. Laaditud 27. september 2016.
  12. ^ a b c Peter Oborne (17. veebruar 2015). "Miks ma Telegraphist loobusin?". Avatud demokraatia. Arhiivitud originaalist 10. veebruaril 2016. Laaditud 16. aprill 2020.
  13. ^ a b c d "Daily Telegraphi Peter Oborne astub tagasi HSBC levialas". BBC uudised. 17. veebruar 2015. Arhiivitud originaalist 18. veebruaril 2015. Laaditud 18. veebruar 2015.
  14. ^ a b "Telegraafiomanikud ajalehed müüki panema". BBC uudised. 26. oktoober 2019. Arhiivitud originaalist 26. oktoobril 2019. Laaditud 26. oktoober 2019.
  15. ^ a b Burnham, 1955. lk. 1
  16. ^ Burnham, 1955. lk. 5
  17. ^ Burnham, 1955. lk. 6
  18. ^ Verne, Jules. "Michael Strogoffi raamat 1" Arhiivitud 22. novembril 2010 kell Wayback Machine, 1997–2010, Suur kirjandus Internetis. Vaadatud 28. aprillil 2010.
  19. ^ "Keiser Wilhelm II". History.com. Arhiivitud originaalist 29. novembril 2014. Laaditud 21. november 2014.
  20. ^ "Daily Telegraph Affair: Keiser Wilhelm II intervjuu 28. oktoobril 1908". wwi.lib.byu.edu Esimese maailmasõja dokumentide arhiiv. Brigham Youngi ülikooli raamatukogu. 2. juuni 2009. Arhiivitud originaalist 11. oktoobril 2014. Laaditud 21. november 2014.
  21. ^ a b Watt, Donald Cameron "Kuulujutud kui tõendid" lk 276–286 alates Venemaa sõda, rahu ja diplomaatia toimetanud Ljubica & Mark Erickson, London: Weidenfeld & Nicolson, 2004, lk 278.
  22. ^ "Teisest maailmasõjast uudiseid edastanud väliskorrespondent Clare Hollingworth saab 104-aastaseks". Telegraph.co.uk. Arhiivitud originaalist 23. jaanuaril 2017. Laaditud 11. jaanuar 2017.
  23. ^ Daily Telegraph, "Homme 25000" Arhiivitud 28. oktoober 2009 Wayback Machine 23. mai 2006
  24. ^ Daily Telegraph, "Nekroloog: Lord Hartwell" Arhiivitud 13. oktoober 2017 kell Wayback Machine 4. aprill 2001
  25. ^ Shah, Saeed (27. märts 2004). "Desmond võtab" ülehinnatud "telegraafi pakkumise tagasi. Sõltumatu. London. Arhiivitud originaalist 13. detsembril 2014. Laaditud 23. november 2014.
  26. ^ Gibson, Owen (17. juuni 2004). "Barclaysi lemmikud telegraafi maandamiseks". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 29. novembril 2014. Laaditud 23. november 2014.
  27. ^ "'Kuulge sellest kõigest, kui Telegraph käivitab taskuhäälingu ". Press Press. 18. november 2005. Arhiivitud originaalist 5. juunil 2008. Laaditud 15. märts 2008.
  28. ^ White, Dominic (22. detsember 2005). "Telegraaf kolib Victoria juurde". Daily Telegraph. London. Arhiivitud originaalist 16. augustil 2009. Laaditud 18. september 2009.
  29. ^ "Daily Telegraph esitleb värvilist ümberkujundust". Press Press. 2. september 2008. Arhiivitud originaalist 25. augustil 2009. Laaditud 18. september 2009.
  30. ^ Eradetektiiv, Väljaanne 1369, 27. juuni - 10. juuli 2014, lk. 7.
  31. ^ "Vennad Barclay 500 miljoni naelsterlingis sularahas nõuavad vaevavat impeeriumi". Financial Times. 27. oktoober 2019. Arhiivitud originaalist 28. oktoobril 2019. Laaditud 16. aprill 2020.
  32. ^ a b Curtis, Bryan (25. oktoober 2006). "Imelikud päevad Daily Telegraphis". Kiltkivi. Arhiivitud originaalist 25. jaanuaril 2010. Laaditud 2. mai 2010.
  33. ^ Booker, Christopher (27. detsember 2014). "Ebakindlad šotlased on pöördunud iseenda ja meie vastu". Daily Telegraph. Arhiivitud originaalist 29. detsembril 2014. Laaditud 31. detsember 2014.
  34. ^ Anderson, Bruce (27. detsember 2014). "Inglismaa peab olema resoluutne ja päästma šotlased enesehävitamisest". Daily Telegraph. Arhiivitud originaalist 31. detsembril 2014. Laaditud 31. detsember 2014.
  35. ^ Hodges, Dan (16. detsember 2014). "Inglismaa ei talu Šotimaa käitumist kaua". Daily Telegraph. Arhiivitud originaalist 27. detsembril 2014. Laaditud 31. detsember 2014.
  36. ^ McTernan, John (30. august 2011). "Räägi tõele Šotimaale on liiga kaua aega antud". Daily Telegraph. Arhiivitud originaalist 8. veebruaril 2015. Laaditud 10. jaanuar 2015.
  37. ^ Varblane, Andrew. "John McDonnell palub infotunnil IRA-d ülistavate kommentaaride pärast väga vabandust - nii juhtus". Eestkostja. Arhiivitud originaalist 18. septembril 2015. Laaditud 18. september 2015.
  38. ^ Vaade, telegraaf (4. juuli 2019). "Boris Johnson on hr Brexit. Vali ta peaministriks ja anna talle võimalus see kohale viia". Telegraaf. ISSN 0307-1235. Arhiivitud originaalist 15. augustil 2019. Laaditud 29. september 2019.
  39. ^ Waterson, Jim (7. oktoober 2019). "'Toksiline telegraaf tekitas minus iiveldust, ütleb Graham Norton ". Eestkostja. Arhiivitud originaalist 26. oktoobril 2019. Laaditud 10. november 2019.
  40. ^ Bienkov, Adam (21. detsember 2015). "Telegraph trahvis 30 000 naela trahvi hääletamise eest". Poliitika Suurbritannias. Arhiivitud originaalist 13. novembril 2019. Laaditud 13. november 2019.
  41. ^ "Kliimamuutusi käsitlev telegraafi artikkel segab täpseid ja toetamata, ebatäpseid väiteid, eksitab vale tasakaaluga". Kliima tagasiside. 18. oktoober 2019. Arhiivitud originaalist 30. oktoobril 2019. Laaditud 30. oktoober 2019.
  42. ^ "The Telegraph avaldab valeandmeid Arktika kliima kohta". Kliima tagasiside. 9. mai 2017. Arhiivitud originaalist 12. augustil 2019. Laaditud 30. oktoober 2019.
  43. ^ "Analüüs selle kohta, kuidas arktiline jää on kõigi nende vaeste soojadega lolliks teinud"". Kliima tagasiside. 31. juuli 2015. Arhiivitud originaalist 30. oktoobril 2019. Laaditud 30. oktoober 2019.
  44. ^ a b c Powell, James Lawrence (2011). Kliimateaduse inkvisitsioon. Columbia ülikooli kirjastus. lk 1, 159–160. ISBN 9780231527842. Arhiivitud originaalist 30. oktoobril 2019. Laaditud 30. oktoober 2019.
  45. ^ a b c "" Minijääajale suunduva Maa "analüüs 15 aasta jooksul"". Kliima tagasiside. 30. juuli 2015. Arhiivitud originaalist 1. jaanuaril 2020. Laaditud 30. oktoober 2019.
  46. ^ a b "Analüüs" ... on kliimasoojenemine paljuski hea"". Kliima tagasiside. 9. mai 2016. Arhiivitud originaalist 1. oktoobril 2019. Laaditud 30. oktoober 2019.
  47. ^ "Kes räägib kliimat mõistlikus meedias, mis kajastab kliimamuutusi | Võrdlev poliitika". Cambridge University Press. Laaditud 30. oktoober 2019.
  48. ^ Vaughan, Adam (1. aprill 2014). "Telegraph ja Mail möönavad kliimamuutusi". Eestkostja. ISSN 0261-3077. Arhiivitud originaalist 17. novembril 2019. Laaditud 12. november 2019.
  49. ^ Barrett, Patrick (19. veebruar 1998). "Uus meedia: telegraafi CD-romide liikumine. - Patrick Barrett - turundusajakiri". Brändivabariik. Arhiivitud originaalist 24. septembril 2012. Laaditud 24. juuni 2011.
  50. ^ "AOP auhinnasaajad 2007". Ukaop.org.uk. 3. oktoober 2007. Arhiveeritud alates originaal 13. augustil 2014. Laaditud 8. detsember 2011.
  51. ^ "AOP auhinna võitjad 2009 täies mahus". Ukaop.org.uk. 2. juuni 2009. Arhiveeritud alates originaal 23. juulil 2014. Laaditud 8. detsember 2011.
  52. ^ Ühendkuningriigi veebiväljaandjate liit (AOP) Ajalehebrändid säravad AOP Awardsil Arhiivitud 11. Oktoober 2007 Wayback Machine
  53. ^ "Telegraph: Jason Seiken kinnitab MacGregori ja Evansi rollide muutmisel". Eestkostja. London. 21. veebruar 2014. Arhiivitud originaalist 27. augustil 2016. Laaditud 13. detsember 2016.
  54. ^ "Shane Richmondi telegraafipäevik". Daily Telegraph. London. Arhiivitud originaalist 13. aprillil 2016. Laaditud 8. detsember 2011.
  55. ^ "Ian Douglase telegraafipäevik". Daily Telegraph. London. Arhiivitud originaalist 12. märtsil 2016. Laaditud 8. detsember 2011.
  56. ^ Kiss, Jemima (22. mai 2008). "ABCe: Telegraphi veebisait edestab Guardianit". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 30. septembril 2013. Laaditud 18. september 2009.
  57. ^ Kiss, Jemima (21. mai 2009). "ABCe: Guardian.co.uk võtab esikoha". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 30. septembril 2013. Laaditud 18. september 2009.
  58. ^ Halliday, Josh (21. detsember 2010). "Guardian.co.uk läbib 40 m igakuiseid brausereid". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 11. märtsil 2017. Laaditud 13. detsember 2016.
  59. ^ "Tingimused - telegraaf". Daily Telegraph. 27. aprill 2018. Arhiivitud originaalist 30. märtsil 2018. Laaditud 3. aprill 2018.
  60. ^ "Kuidas Suurbritannia veebiajakirjandus sai alguse Suurbritannias". Suurbritannia pressiteade. 1. juuni 2006. Arhiivitud originaalist 16. veebruaril 2020. Laaditud 16. veebruar 2020.
  61. ^ Richmond, Shane (11. november 2009). "Telegraph.co.uk: 15 aastat veebiuudiseid". Daily Telegraph. Arhiivitud originaalist 13. oktoobril 2017. Laaditud 3. aprill 2018.
  62. ^ Bishton, Derek (5. veebruar 2010). "Alates ET kuni TD". Daily Telegraph. London. Arhiivitud originaalist 14. oktoobril 2010. Laaditud 2. mai 2010.
  63. ^ Oliver, Laura (9. oktoober 2007). "Minu telegraaf võidab rahvusvahelise uue meedia auhinna". Ajakirjandus. Arhiivitud originaalist 6. juunil 2014. Laaditud 20. mai 2013.
  64. ^ "Vince Cable kritiseerib Murdochi ülevõtmist salajastel lindidel". BBC uudised. 21. detsember 2010. Arhiivitud originaalist 23. detsembril 2010. Laaditud 21. detsember 2010.
  65. ^ Wintour, Patrick (21. detsember 2010). "Alandatud Vince Cable kaotas Sky rolli pärast" sõda Murdochi gaffiga ". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 4. detsembril 2013. Laaditud 23. jaanuar 2011.
  66. ^ Robinson, James (10. mai 2011). "Daily Telegraph tsenseeris PCC poolt Vince kaablilintide kaudu". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 31. detsembril 2016. Laaditud 13. detsember 2016.
  67. ^ Halliday, Josh (23. juuli 2011). "News Corpi boss" seotud "Vince Cable'i Rupert Murdochi kommentaaride lekkimisega". Eestkostja. London. Arhiivitud originaalist 10. mail 2017. Laaditud 13. detsember 2016.
  68. ^ "Uuritud parlamendiliikmete täielik nimekiri". Daily Telegraph. Suurbritannia. 8. mai 2009. Arhiivitud originaalist 4. mail 2017. Laaditud 13. mai 2009.
  69. ^ "Küsimused ja vastused: saadikute kulud". BBC. 8. mai 2009. Arhiivitud originaalist 4. septembril 2017. Laaditud 8. mai 2009.
  70. ^ Kelleher, Michael (28. september 2016). "Sam Allardyce ütleb, et pärast tema lahkumist Inglismaa mänedžerina on võitnud" kinnijäämine ". skysports.com. Arhiivitud originaalist 25. detsembril 2016. Laaditud 30. detsember 2016.
  71. ^ a b c Press Press, Au nimekiri Arhiivitud 16. juuni 2011 kell Wayback Machine. Leiti 24. juulil 2011.
  72. ^ Craig, Olga (29. november 2009). "Telegraph Christmas Charity Appeal 2009: 'Our children owe Bliss their lives'". Daily Telegraph. ISSN 0307-1235. Arhiivitud originaalist 9. detsembril 2018. Laaditud 7. detsember 2018.
  73. ^ "Bliss annual review 09/10". Issuu. Laaditud 7. detsember 2018.
  74. ^ Spence, Alex (July 2014). "Telegraph and TV channel criticised over crash reports" Arhiivitud 6. oktoober 2014 kell Wayback Machine, Ajad, 22 July 2014. Retrieved 7 October 2014
  75. ^ Spence, Alex (July 2014). "Telegraph spikes 'Russian propaganda'" Arhiivitud 11. oktoober 2014 kell Wayback Machine, Ajad, 30 July 2014. Retrieved 7 October 2014.
  76. ^ Eradetektiiv No. 1374, "Street of Shame", 5–18 September 2014, pg. 6.
  77. ^ "China spends big on propaganda in Britain... but returns are low | Hong Kong Free Press". Hongkongfp.com. 3. aprill 2016. Arhiivitud originaalist 9. juunil 2016. Laaditud 17. juuli 2016.
  78. ^ "Rulings and regulation statements". IPSO. Arhiivitud originaalist 1. veebruaril 2017. Laaditud 19. veebruar 2017.
  79. ^ Mayhew, Freddy (19 September 2016). "Daily Telegraph tops IPSO naughty list with nine upheld complaints followed by The Times and Daily Express". Press Press. Arhiivitud originaalist 20. veebruaril 2017. Laaditud 19. veebruar 2017.
  80. ^ Phillips, Tom (25 October 2017). "Protest after Western media 'troublemakers' barred from Xi Jinping speech". Eestkostja. Arhiivitud originaalist 8. aprillil 2018. Laaditud 9. aprill 2018.
  81. ^ "Facebook is partnering with a big UK newspaper to publish sponsored articles downplaying 'technofears' and praising the company". Business Isider. 3. aprill 2019. Arhiivitud originaalist 3. aprillil 2019. Laaditud 3. aprill 2019.
  82. ^ Johnson, Boris (5 August 2018). "Denmark has got it wrong. Yes, the burka is oppressive and ridiculous – but that's still no reason to ban it". Telegraaf. ISSN 0307-1235. Laaditud 29. juuni 2020.
  83. ^ a b c McKie, Andrew (30 August 2001). "The day I managed to 'kill off' Tex Ritter's wife" Arhiivitud 5 July 2018 at the Wayback Machine. Daily Telegraph (London).
  84. ^ "Police called in after Scout group run from mosque is linked to Islamic extremist and Holocaust denier". Telegraaf. 19 January 2019. Archived from originaal 19. jaanuaril 2019. Laaditud 8. aprill 2020.
  85. ^ "An apology – Mr Ahammed Hussain". Telegraaf. 28 January 2020. Arhiivitud from the original on 1 March 2020. Laaditud 8. aprill 2020 - www.telegraph.co.uk kaudu.
  86. ^ http://www.rllaw.co.uk/apologies-as-published/
  87. ^ "China spends big on propaganda in Britain... but returns are low". Hongkongi vaba ajakirjanduse HKFP. 3. aprill 2016. Laaditud 9. aprill 2020.
  88. ^ "People's Daily Online: Opinion". arhiiv.vn. 29. märts 2020. Laaditud 9. aprill 2020.
  89. ^ "A British Newspaper Has Given Chinese Coronavirus Propaganda A Direct Line To The UK". BuzzFeedi uudised. Laaditud 9. aprill 2020.
  90. ^ "Inside China's audacious global propaganda campaign". Eestkostja. 7. detsember 2018. Laaditud 14. aprill 2020.

Lisalugemist

  • Burnham, E. F. L. (1955). Peterborough Court: the story of the Daily Telegraph. Cassell.
  • Merrill, John C. ja Harold A. Fisher. Maailma suured päevalehed: viiekümne ajalehe profiilid (1980) pp 111–16
  • The House The Berrys Built kõrval Duff Hart-Davis. Concerns the history of The Daily Telegraph' from its inception to 1986. Illustrated with references and illustrations of William Ewart Berry, 1st Viscount Camrose (later called Lord Camrose).
  • William Camrose: Giant of Fleet Street by his son Lord Hartwell. Illustrated biography with black-and-white photographic plates and includes an index. Concerns his links with Daily Telegraph.

Välised lingid

Pin
Send
Share
Send